hoteldebotel

hallo,

wie heeft ook bij felicitas het hotel gekocht en er wat mee gedaan?
Ik heb een zoontje van nu 11 maanden en heb het wel in de woonkamer gezet maar kan er nu nog niets mee hij vind het boekje nog te leuk om op te bijten.
hebben jullie tips voor mij dat ik er wel wat mee kan doen.
groetjes

haha...ik heb dat hotel ook. mijn dochtertje is pas 3 maanden en ze kan er nu natuurlijk nix mee maar ik vond het zo'n geweldig ding, dat ik het voor haar heb gekocht toen ze nog maar 6 weekjes oud was. het staat nu op de kast stof op te vangen en als ik er langs loop met mijn dochtertje dan kijkt ze er wel   naar en kijkt dan weer weg...dus wij moeten nog heeeeeeeel lang wachten totdat ze ermee aan de slag kan...haha. groetjes mama van Johna

hallo,

wij hebben ook de boekjes van hoteldebotel. ik vond het er geweldig uit zien.
we hebben ze nu allemaal thuis gekregen en het is echt leuk.
ook Huub is er nog te klein voor, maar er komt een tijd dat hij er wat aan heeft.
het is echt wel educatief.
de dvd's zijn ook erg leuk.

ik heb er nu meer plezier van dan Huub.
straks ws. samen.

groetjes brenda

Hallo allemaal,

Ja wij hebben hem ook gekocht voor onze dochter.Nu 3 maanden.
Hij staat boven in gepakt op de rommelkamer, maar de cd's heb ik eruit gehaald en die draai ik dan ook regelmatig.Joyce vindt het echt geweldig als je met haar gaat zingen en dansen, maar de rest is ze nog veel te jong voor.
Het is gewoon eerst een leuk hebbe ding voor de ouders en later pas voor de kleine.
Maar dat is toch met het meeste speelgoed???
De ouders spelen ermee alsde kinderen op bed liggen.hihihi

Groetjes Mariska

Hallo,

Ik zit er ook over te denken om de koffertjes te bestellen.Vanaf welke leeftijd hebben kindjes er wat aan???Vind het niet goedkoop en ik ben bang dat ik het neerzet en er dan niet meer naar omkijk....

Jullie hebben nog geen spijt van de aankoop??

groetjes

hallo
ik  heb er geen spijt van hebben ze heel erg lang wat aan en telkens kun je er wat anders mee doen er staan ook lekkere recepten in en leuke tips om te maken je hebt alles in een het is inderdaad wel duur maar koop het maar eens in de winkel wat er nu allemaal in zit je kunt het ook vragen om een koffer kado te doen het is echt geen miskoop je moet alleen nog even wachten voor je er iets aan heb
veel sterkte met je beslissing
groetjes chantal

Hallo,

Ook ik heb het hotl gekocht en het staat nog stof te vangen. Vanaf 1,5 -2 jaar is het leuk om er mee te beginnen. Ik kijk er al naar uit en heb nog geen spijt van mijn aankoop, want boekjes in de winkel zijn ook duur!

hilde mv Kaj (8mnd)

Hallo,

Ook wij hebben het "Hoteldebotelhoteldeboteldetotel" (tja jullie weten wat ik bedoel) gekocht.
Het ziet er geweldig uit en de boekjes & poppetjes zijn écht superleuk.
De cd'tjes heb ik er ook uitgehaald en die worden af en toe geluisterd.
Onze dochter is nu 10 maanden en kan er dus nog niet zoveel mee.
Maar als ze straks wat groter is, weet ik zeker dat ze (en mama ook ) er veel plezier van zal hebben!!
Ik heb er in ieder geval geen spijt van!!

Terug
Bovenaan