hoteldebotel


Ik twijfel nog steeds....vooral omdat het zo lang in de kast moet staan.

Ik vind het jammer dat ik zo n koffertje niet goed bekeken heb.

Zitten er leuke boekjes in???

En zit er in elk koffertje een boekje???

liefs m
 
Zoals ik hierboven al beschreef; de boekjes zijn geweldig, de poppetjes zijn leuk, het ziet er allemaal goed & mooi  uit en de cd'tjes zijn ook erg leuk!! Ieder koffertje behandeld een onderwerp en in ieder koffertje zit ook weer iets anders leuks. B.v. een poster om de familie op te plakken, of een bouwplaat voor een trekpop, een papieren fotolijstje, een memoryspel (ofzoiets), etc. Ik vind het echt de moeite waard en heb er absoluut geen spijt van!!

Succes met je keuze
 
Is dit ook zoiets dat je in tig delen thuisgestuurd krijgt en in nog meer delen betaalt? Of andersom... ;-) Ik heb wel eens gehoord dat je dan eigenlijk op afbetaling koopt en dat je dan geregistreerd staat in Tiel als "lener". Wie kan me vertellen of dat waar is? Dat heeft me er namelijk van weerhouden om ook maar iets te kopen bij de Felicitasdame...

groetjes Ottie
 
Hallo,

Ik heb het in 1 keer thuis gestuurd gekregen, écht een enorm groot pakket!!
Maandelijks wordt er een bedrag afgeschreven van de rekening.
Zoals ik al eerder heb gezegd; ik vind het écht de moeite waard en heb er absoluut geen spijt van!!

Heeel veel succes  met het maken van je keuze!!
 
Ja hoor: ik heb het niet nodig. Ik wil geen dingen op afbetaling. Alleen mijn huis, verder niets. En dat is dit in feite ook gewoon: op afbetaling. Je krijgt het pakket in één keer thuis gestuurd en dan ben je de rest van het jaar bezig met maandelijks een termijn (af)betalen. No, thanks.

Voor iedereen die het wel wil: veel plezier ermee!

Groetjes Ottie
 
Ik wil toch nog even reageren....
Je mag het ook in 1 keer betalen.
Ik heb daar echter niet voor gekozen, omdat het een vrij groot bedrag was.
En als je het per maand betaalde, was het niet duurder.

 

Ik ben er nog steeds niet uit......  heb niet zoveel ruimte.
We hebben maar 2 slaapkamers en geen zolder en het neemt best veel ruimte in beslag toch???

Aan de andere kant lijkt het me echt leuk.

ps ik zou ook per maand betalen.

wat ben ik toch een zeurpiet he
 
Terug
Bovenaan