Houden jullie alles bij in een schema?

A

Anoniem

Guest
Hoi, even een vraag.; zijn er mensen die alles bijhouden in een schema. Waar je de temperatuur in kan schrijven en waarin je kunt aangeven wanneer je ongesteld bent en hebt geklust!. Hoe zijn jullie bevindingen? En kun je dit misschien ergens downloaden of zoiets? Ik ben ertg benieuwd naar jullie verhalen.

Groetjes marian  

He marian,

Ik hou zelf geen schema bij maar schrijf wel alles in mn agenda...zoals....wanneer eerste ongi dag, eisprong gevoeld, geklust etc etc.

Ik heb er voor gekozen om geen schema bij te houden en dus niet te temperaturen omdat ik bang ben dat ik er dan veels te veel mee bezig ben.

Weet dan helaas ook niet waar je zon schema kan downloaden.

Succes met zwanger worden!!!!

Knufje

Hoi, ik heb er ook aan gedacht om dingen in mijn agenda te gaan schrijven, maar ik ben zo bang dat mensen het zullen zien in mijn agenda. En dan krijg je daar allemaal vragen over. En ben je al zwanger? Dat wil ik dan liever nog even stil houden dat ik ben begonnen met klussen. Of gebruik je misschien andere tekens of zo.
Ben jij  al lang bezig met klussen?

Knuf terug  

Hoi, ik heb er ook aan gedacht om dingen in mijn agenda te gaan schrijven, maar ik ben zo bang dat mensen het zullen zien in mijn agenda. En dan krijg je daar allemaal vragen over. En ben je al zwanger? Dat wil ik dan liever nog even stil houden dat ik ben begonnen met klussen. Of gebruik je misschien andere tekens of zo.
Ben jij  al lang bezig met klussen?

Knuf terug  

He,

Zit pas in ronde 2. 30 Juni heb ik mn NOD maar heb wel al een paar weken zeurderig gevoel in mn buik met af en toe steken en pijn in mn onderrug. Voor onze klusdagen zet ik altijd een stipje voor de datum. Voor mn eisprong maak ik een rondje (net als een ei hihi) en voor mn mens. zet ik drie of meer stipjes...net als bloed. Ja het is misschien een beetje belachelijk...maar het werkt wel...heel veel mensen zien mij agenda maar heb er nog geen reacties op gehad...het zij natuurlijk ook maar gewoon tipjes.

Misschien een idee ook voor jou?

Knufje

Dat ga ik dan zeker eens proberen. Dan leer ik ook gelijk hoe mijn cyclus in elkaar zit. het wordt natuurlijk lastig al je een onregelmatige cyclus hebt. Hoe moet je dan weten wanneer je eisprong is. Ik heb nu ook een boek besteld over zwanger worden. hopelijk staan daar nog meer tips  in.  nog een weekje en dan mag je testen.

Liefs m,

Hoi meiden,

Omdat ik meer van mijn eigen cyclus wil begrijpen, houd ik wat gegevens bij in een zelfgemaakt excelbestand. Je kunt ook op 9maand.com kijken bij temperatuurcurve. Succes!

Groetjes,
Tess              

Hallo..

Ik gebruik een kalender die ik van de site van www.clearblue.nl afhaal.
Bij clearblue ovulatietest.. dan bij hoe ovulatietests mij kunnen helpen zwanger te raken.. dan staat er rechts bovenaan een kalender kopieren.. deze kun je uitprinten.  
Daarin kun je alles precies opschrijven en hoef je je eigen agenda niet meer te gebruiken daarvoor.

Groetjes, Ilse.

Terug
Bovenaan