houden jullie het nog n beetje vol?

LindaenPeter

New member
Hee meiden.

Iedereen zal nu al ver alles klaar hebben, in huis hebben staan en ook niet kunnen wachtte.
Nou hier duren de weken zo langzaam..
het wordt steeds zwaarder, ik val nog net niet voorover.
verder waggel ik wat aan en doe op m'n gemakje.
Morgen de uitgebreide GUO 32wk echo kunnen we weer ff kijken naar de kleine.

Iedereen nog ff volhouden.. nog eventjes!

 
Hoi!

Even onder een andere naam; als ik inlog zie ik mijn voornaam staan ipv gebruikersnaam.

Waar blijft de tijd? Volgende week staan we op 1 na bovenaan in de mamaclubs-lijst... En wij zijn nog niet zover! Laatst begonnen met de kinderkamer. Moeten nog bedje, commode en kinderwagen in elkaar zetten. Manlief wil nog een muurschildering maken en is net begonnen aan het geboortekaartje...

Ik ga over een week met verlof, dan kan ik me eindelijk overgeven aan de nesteldrang. Schoonmaken, kleertjes wassen... ik ben er echt aan toe! Zijn er meer mensen die nog werken?

Merk wel dat ik meer moe ben en een constant zeurderig gevoel heb in mijn onderrug. Gelukkig helpt de yoga wel en heb ik nog niet het punt bereikt waarop ik aan het waggelen ben. Lijkt me heel vervelend, Linda!

Heb volgende week de groei-echo (met bijna 35 weken). Kindje lag de laatste keer in stuit, hoop dat hij nu weer gedraaid is...
 
Hoi,

Het gaat ineens snel, nog 6.5 weken tot de uitgerekende datum. Intussentijd is de babykamer gereed, en is het geboortekaartje uitgezocht etc.

Ikzelf ben nog niet aan het waggelen, maar merk wel dat het zwaarder wordt. Gelukkig na deze week nog maar 2 weekjes werken en dan nog een weekje op vakantie (heb er zin in), en dan nog maar 3 weekjes tot de ud.

jullie ook nog even voldhouden voor je het weet is het mei.



 
Ik heb een beetje een dubbel gevoel, aan de ene kant kan ik niet meer wachten om haar eindelijk in mijn armen te hebben. En aan de andere kant, vanwege ziekenhuisopname vorige week (weeën en ontsluiting, 32 weken zwanger) hoop ik dat ze voorlopig blijft zitten.

Door de bedrust kan ik nu niet veel meer doen, maar door alle hulp staat er nu in de babykamer alles wat nodig is. De aankleding enzo komt dan nog wel!

Merk dat ik nu echt denk in dagen, elke dag dat zij nog in mijn buik zit, is er weer één!!!!
 
Ik waggel nu ongeveer n klein weekje, ik ben ook niet groot(1.56m) en heb al het gewicht aan de voorkant hangen.
Gisteren goede echo gehad en kleine ligt al met hoofdje naar beneden. Gewicht 2080gram lengte (50% is t gemiddelde en hij zat op 65%).
wel heb ik n spuit in mn bil gekregen. Ik heb bloedgroep A negatief en de kleine O positief, als ik die spuit niet zou krijgen zou eventueel als we bloedcontact krijgen m'n lichaam het afstoten en nu niet meer. Ik had r nog nooit van gehoord! Waggel nu helemaal vanwege de spierpijn hihi .
Ook zijn ze er achter waarom ik regelmatig flauwval combinatie van lage bloeddruk en totaal geen ijzer in me lijf, dus zit nu aan de tabletten en het gaat beter nu.

BO .. Hou je het zelf nog wel vol?
 
Hi Linda,

Ja ik hou het wel vol, het is allemaal voor iets heel moois en bijzonder! Gister ter controle naar het ziekenhuis en alles is goed met die kleine in de buik. Een echo gehad en ze was zo bewegelijk dat de gynaecoloog de buik en het hoofd moeilijk kon meten, maar uiteindelijk toch gelukt. Ze is al goed ingedaald, dus dat is ook wel fijn!

De laatste weken gaan nu echt beginnen!!!
 
Terug
Bovenaan