houdt mijn lichaam me voor de gek??

Hoi
Ik was op zoek naar info op internet en ben hier terrecht gekomen.
Ik ben 21 augustes bevallen na een zwangerscahp van 16,5 weken van ons 4 de kindje.
Daarna ben ik ook nog gecurreteerd. Uit de onderzoeken is gebleken dat de navelstreng 2ipv 3 strengen had.

Nu zit ik met het volgende, Ik heb 2 weken gevloeid en daarna regelmatig 1 dag wel en 1 dag niet. Volgens de gyneacologe kan dit dus voorkomen. Nu ben ik nog niet ongi geworden en heb stiekum gedacht dat ik misschien al weer zwanger zou kunnen zijn. Test gedaan was negatief. Mijn temp is nog 36.8 Dus was misschien ook wel te snel met een test. Nu lijkt het lichamelijk wel net alsof ik wel zwanger ben.Buik is opgezet en mijn borsten voelen zwaarder zelfs de tepels zijn wat groter. Heb last van jeugdpuistjes, net zoals toen ik zwanger was.

Mijn vraag herkend iemand dit en houdt mijn lichaam me voor de gek omdat alles nog niet normaal op regel is???

alvast bedankt voor reakties anita

He meid, sorry te horen dat jullie een kindje verloren hebben. Zoiets meemaken is niet niks.
Maar de symptomen die je beschrijft klinken wel weer positief. Als je er sinds kort pas weer last van hebt, kan het goed zijn dat je alweer zwanger bent. Misschien heb je gewoon nog te vroeg getest. ik hoop het voor je.
Als ik jou was, zou ik over een paar dagen gewoon nog een test doen om te kijken of die wel positief is. Of even contact opnemen met je huisarts of gyn. Die kunnen dmv bloedprikken de hcg waarde in je bloed bepalen en kijken of het idd om een nieuwe zwangerschap gaat.
Succes ermee en laat je ons ff weten hoe het verder gaat?

groetjes,
Dion

Hoi

Bedankt voor het reageren. Heb vandaag een rotdag vanmorgen getempt tempt was 36.6 dus ik denk dat ik volgende week gewoon ongi wordt. Ik wacht nog een paar dagen zal  die dagen ook tempen als het niet verder zakt zal ik naar de huisarts gaan.
groetjes anita

Hoi anita,

Hoe gaat het vandaag met je?
Je lichaam kan je aardig voor de gek houden hoor... Erg is dat he?
Je weet op een gegeven moment niet meer wat nou echt en niet is ...

Veel sterkte!

Groetjes Debby

Hoi
vanmorgen was de temp 36.8 Nou weet ik het niet meer hoor.
Ben er ook denk ik veel mee bezig. Heb   namelijk 2 schoonzusjes zwanger. Ik zou als laatste bevallen eind januari. maar ja. Leuk hoor Dion dat het goed gaat. Hoop voor je dat het nu voorspoedig gaat.
Zal volgende week laten weten hoe het verder is gegaan
groetjes

hoi

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en weer was die negatief. Morgen heb ik telefonisch kontakt met mijn huisarts.   Volgens mij zou ik gisteren of vandaag ongi moeten worden. Had namelijk 2 weken geleden veel last van helder slijm(  het is allemaal niet zo smakellijk maar ja wil m'n ei ff kwijt.)En vorige week dinsdag vloeide ik een klein beetje. Temp was ook nog hoog 36,8 vanmorgen. Maar goed morgen overleggen kijken wat de HA zegt. Het is allemaal erg verwarrend. Zelfs mijn man zegt dat ik wel zwanger lijk.

Het is vandaag ook 7 weken geleden dat mike is geboren. Het was vandaag dus wel een beetje een vervelende dag.
 Als ik weer wat weet lucht ik mijn hart weer   ff

klote zeg dat die test negatief was.. Hou je taai! Ben benieuwd wat de huisarts te melden heeft... misschien wel een bloedtest of test via urine in ziekenhuis...

Sterkte!

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan