houdt mijn lichaam me voor de gek??

Hoi Anita,

Ik hoop voor je dat de HA snel iets voor je kan betekenen zodat je weet wat er aan de hand is. We duimen  voor jullie  dat je idd weer zwanger bent!

liefs,
Dion

Nou volgens de ha kan het zijn dat ik vorige week ongi ben geweest.1 dag is  voor mij niet normaal ben anders altijd bijna 10 dagen ongi  En dat ik nu ws nog aan het ontzwangeren ben??!!  Moet als ik over 4 weken nog niet ongi ben maar eens langs komen. Dus ben niet zoveel wijzer geworden. Heb ook niet het gevoel hoor dat ik nu ongi moet worden, normaal voel ik dat wel aan mijn schaambeen zit er zo'n druk op en kan ik niet zolang staan. Had de ha dit alles ook verteld maar wilde eerst nog weer wachten
groetjes anita

Hoi Anita,
Tjee zeg, nu weet je dus nog niets. Wat vervelend. Veel succes den maar met afwachten. Ik hoop dat je lichaam toch snel laat weten wat er aan de hand is. Ontzwangeren lijkt me wel lang hoor, dat je daar nu nog last van zou hebben, maar heb daar geen ervaring mee na een langere zwangerschap, dus weet het niet.

groetjes,
Dion

Nou mijn lichaam had me dus even goed voor de gek  Ben gisteren ongi geworden.
Maar ja nu weet ik wel waar ik aan toe ben en nu kunnen we er weer tegen aan en hoop ik toch dat ik gauw weer zwanger ben.

He Annie,

Jammer zeg dat je ongi geworden bent. Had liever gelezen dat je idd weer zwanger was. Maar ja, je weet nu wel dat je lichaam weer werkt, dat is toch ook wel fijn. ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent.

groetjes,
Dion

Terug
Bovenaan