houten keukentje

Wat een onwijs schattige keuken! Ik vind zoiets ook leuk voor Elisa alleen manlief vind niet dat we er ruimte voor hebben... Dus ze krijgt van ons een pop met buggy en kleertjes.

Maar ik vind hem helemaal gaaf hoor!

die is leuk...Daniëlle heeft ook een keukentje en is er dol op, de laatste tijd speelt ze er wat minder mee maar dat komt wel weer terug, ben ik niet bang voor....

maar veel plezier ermee. als ik je een advies mag geven...zorg dat ze er bestek en kop en schotels bij heeft (plastic natuurlijk) want dat is echt helemaal het einde en ook nepeten natuurlijk...altijd een goed idee om te vragen aan andere voor de verjaardag....

nou ik heb hem maar besteld want anders blijf ik twijfelen. En het was de laatste..daarom is hij nu niet meer te zien bij de link.

Morgen hebben we hem al in huis.

Hoi Sandra,

Echt gaaf een keukentje! Ik schreef het al eerder in het 'verjaardagstopic' maar dat is echt een aanrader. Puck speelt er al zeker een jaar mee, vindt het heerlijk om voor ons te 'koken'. Als ik je een tip mag geven: Bij Ikea hebben ze een geweldig pannensetje op de speelgoedafdeling. Niet van plastic  maar  metaal met echte dekseltjes enzo.
Misschien heb je er iets aan..

Liefs, Marcia mv Puck  

Terug
Bovenaan