houten keukentje

De link doet het bij mij niet meer (uitverkocht) maar bij alle keukentjes op die site staan er geweldige bij! Als we de ruimte hadden kwam er ook wel een keukentje, mijn ouders hebben er een op de rommelmarkt gekocht en die staat bij hun buiten onder het afdak. Daar speelt ze echt veel mee. (vooral pannetje in de oven zetten!)

Veel 'kookplezier'

Lisenka mv Tessa

Ik zag 'm vanmiddag al even: wát een geweldig ding zeg! Ook hier is het keukentje momenteel zwaar favoriet. Buiten, naast de zandbak worden de heerlijkste gerechten bereid door onze chefkok!

Goede aankoop, gaat ze vast geweldig vinden!

Liefs
Susan

Ja, super leuk! Weet niet welke het geworden is maar ze zijn allemaal zo mooi. Heb je van ook fruit met klittenband erbij? Dat vind de dochter van mijn vriendin helemaal geweldig, om “door te snijden”.

Ik heb de site gelijk gebookmarkt, voor als Stijn in september twee wordt. Hartstikke mooi dat houten speelgoed. Dank voor de tip!

Hoi,

Ja keukentjes zijn leuk! Ik heb hem besteld bij www.coodle.nl (met JG-korting) mijn grote keuken in het fucsia roze, maar die komt pas ana het einde van de maand. Kreeg meteen een mail terug want ik had aangegeven dat als hij er niet voor 17 augustus is dat ik dan de groene uitvoering wil hebben, maar ze verwachten geen probleem en houden contact. Welke heb jij besteld? Want door dat het de laatste was kon ik het niet meer zien.

groetjes Nanda

Terug
Bovenaan