HSG ging niet goed

Jeetje Inge,

wat een luguber verhaal... Die HSG schijnt al geen pretje te zijn en nu ook nog dit.

Jij krijgt het wel voor je kiezen zeg, eerst de uitslag van de onderzoeken van je man en nu dit weer!Trek je het allemaal nog een beetje? Het is gewoon zwaar klote, heb er geen ander woord voor! Kruip in je bed met een warme kop melk (is goed voor het buikje en wordt je lekker rozig van)...

Hou je taai en jank de boel er maar es lekker goed uit.

liefs Lara

Inge,

Wat een eng verhaal zeg! Wat vind ik het erg voor je.

Voel je je nu wel ok? Je hebt toch niet heel veel bloed verloren he?
Laat je lekker verwennen tot je er weer bovenop bent.

Ik hoop dat er na die operatie niets meer in de weg staat om zwanger te worden.

Ik hoop je weer te horen als je weer beter bent.

Veel liefs Claudy

Jeetje, nou ik heb niets toe te voegen van wat de anderen al schrijven, wat ontzettend erg voor je(jullie).
Hopelijk is het nog ergens goed voor geweest en kom je er achter wat er precies mis is en kan er wat aan gedaan worden zodat niets je in de weg staat om zwanger te worden.
Heel veel sterkte, en hopelijk zie je het straks wel weer helemaal zitten!
Groetjes pluk

Lieve Inge,

Wat een vreselijk verhaal, ik krijg er kippenvel van. Wat een toestand is dat vanmiddag geweest zeg en wat een pijn zal je gehad hebben !! Je zag er al zo tegenop en dan valt het dus zo ontzettend tegen. Het zit allemaal niet mee meis, ik vind het zo erg voor jullie. Ik spreek je snel weer !

Knuf,
Luna

Wat een vreselijk verhaal. Ik heb zelf ook een HSG ondergaan en dat wes geen pretje. Ik had van te voren wel een pijnstiller ingenomen, maar ik vond dat dat niet erg veel hielp. Het was zeer pijnlijk. Als ik jouw verhaal dan zo hoor moet het een leidensweg zijn geweest. En dan is de uitslag ook nog negatief. Ik hoop voor je dat ze er iets aan kunnen doen.

Groeten,
Bianca

Lieve Inge,

Wat een akelig verhaal en wat een pijn heb je moeten verdragen. Ik wens je heel veel sterkte en wil je door dit berichtje laten weten dat ik erg met jou en je man meeleef.

Liefs, Moontje

Hoi Lieve meiden!!!!!!!!!!!
Heeeeel erg bedankt voor jullie vreselijk lieve berichtjes. Ik vind het zo fijn om te lezen dat jullie meeleven. Wat is dit forum toch een mooie uitvinding.
Ik ben alweer een beetje opgeknapt alleen nog een beetje pijn in mijn buik. Ik ben vandaag gelukkig vrij.
Maandag mogen we alweer voor het voorgesprek voor de operatie dus het schiet in ieder geval lekker op.

Joan, Trombofilie is dat je een stof in je lichaan heb die je bloed doet stollen waardoor je een vergroot risico hebt op longembolien, herseninfarct, hartinfarct enz. Mijn moeder is er afgelopen zomer bijna aan overleden. Ik heb het gelukkig niet zo ernstig als zij maar ze houden me wel goed in de gaten en er zijn een aantal beperkingen zoals het niet volledig stil mogen liggen. In combinatie met zwangerschap brengt het ook een risico met zich mee dus het wordt zowiezo een medische zwangerschap maar daar maak ik me niet zo'n zorgen om.

Liefs Inge

Terug
Bovenaan