HSG onderzoek!!

Hallo lieve mensen,

Bedankt voor jullie lieve woorden en informatie. De zenuwen zijn inmiddels wat gezakt en ik zie het donderdag wel. Ik heb mijn leidinggevende gebeld dat ik niet kom werken en gelukkig snapt zij onze situatie.
Ik hoop trouwens wel dat mijn man naast mij mag zitten. dan met zo'n schort om. Gelukkig ken ik de gyn een beetje beter dan andere omdat hij o.a zo'n beetje mijn baas is, dus misschien maakt hij een uitzondering....

ik heb idd al vaker gelezen dat mensen ineens zwanger zijn na dit onderzoek, misschien dan ook wel bij mij???

Miena: weet jij al wanneer jij moet komen?

Liefs Ester

Hey Ester.

Lief dat je aan me denkt.
Ben uiteindelijk gisteren pas echte ongi geworden. Vandaag gebelt of ik evt na mij eisprong mag komen omdat we volgende week vrijdag op vakantie gaan. Dit mag dus niet, ze doen het onderzoek alleen voor de eisprong, zodat ze zeker weten dat er geen zwangerschap is. Moet dus, helaas een ronde wachten. Het vervelende vind ik nu dat mijn man de volgende keer weer aan het werk is en hier een vrije dag of middag voor moet nemen. Maar goed, hopen op een wonder he?
Wens jou in ieder geval veel sterkte en denk aan je.

Groeten van Miena.

Lieve Ester,
Gelukkig heb je alweer wat moed op het HSG onderzoek en idd , wie weet ben jij wel 1 van de gelukkigen die na dit onderzoek 'makkelijker' zwanger wordt.....
Fijn ook dat je leidinggevende zoveel begrip heeft, verstandig ook dat je niet gaat werken want het is , naast lichamelijk een 'niet-prettige' ervaring ook emotioneel weer een stap in het mm traject. Dat moet je ook verwerken !
Wie weet mag  je mannetje idd wel met zo;n schort bij je zitten, gewoon vragen !
Ik wist destijds nog niet wat een HSG inhield dus heb het met mijn mannetje  'op afstand' gedaan maar een vertrouwde hand vasthouden is altijd fijn, toch ?

Nu maar duimen dat deze HSG een positieve uitslag geeft !

Liefs,SunshineJo

Lieve Ester,
Ik weet niet of je dit nog leest voor je HSG van morgen maar ik wil je even HEEEEEEEEEL veel succes wensen
Ik duim voor een goede uitslag
Hou je ons op de hoogte ?
Sterkte meid !

Liefs, SunshineJo

Hoi Ester,
Veel succes vandaag met je HSG. Ik kijk af en toe nog eens op dit forum en zag je stukje staan. Ik moet waarschijnlijk in sept/okt ook voor een HSG. Ik heb begrepen dat je na dit onderzoek een half jaar meer kans hebt op het slagen van een zwangerschap. Meid ik hoop het voor je.

Sterkte...

Gr. Leah

Terug
Bovenaan