hsg test en zwanger

Volgens mij heb ik hier ergens gelezen dat het niet erg is om dan al gelijk zwanger te raken.
Als het niet goed is, stoot je lichaam het af en is het niet mogelijk.
Ik weet niet waar het hier precies stond, misschien als zoekopdracht hier doen?
Succes!!!!

Hallo Jana

ik lees dat je de hsg achter de rug hebt ondertussen! Da's mooi! Was de uitslag goed? Vast wel!
Volgens mij zijn de 'professionele meningen'   echt verdeeld over het onderwerp zwanger in dezelfde maand als de hsg zeg!! Mijn gyn drukte me op het hart vooral NIET te proberen zwanger te worden na de hsg, met het oog op de contrastvloeistof die nog in je baarmoederstreek zou kunnen zitten.... Maar zo te lezen zijn er ook gyns die juist zeggen dat je meer kans hebt op een zwangerschap en er dus voor moet gaan... In dat geval heb ik een kans(je) gemist, haha. Jij niet, dus wie weet is het wel gelukt! Zal voor je duimen ;   )
Liefs, Maan

hé lieve maan,

idd. ik heb de hsg test achter de rug.
ik had wel gereageerd op jouw bericht naar mij.
maar dat is al wat dagen terug,
en dan zakt het onderwerp uit het oog.
over een week krijg ik de uitslag.
er leek een eileider verstopt..
hoe gaat het met jou iui route??

wat dit onderwerp betreft.
zelfs bij de prof. mensen is er een wisselende mening.
en voor beidde is wat te zeggen.
nuja.. ik heb onbewust gekozen om te "klussen"zonder bescherming.
we zien wel hoe het uitpakt.
maar meer duidelijkheid lijkt me voor iedereen niet overbodig.

groetjes.

Hoi meiden,

Wat raar dat de gyns zo verschillen van mening hierover...
Ik heb er nog geen ervaring mee. Maar ik krijg nog 1 iui behandeling en daarna gaan ze bij mij de hsg doen...dan zal ik het ook eens vragen...
Dat ze verschillende dingen zeggen betekent denk ik wel dat het toch een kleine kans is dat een zwangerschap hierdoor minder goed zal verlopen...toch?
Nou ja ik zal het ook wel even in de groep gooien als het bij mij zover is...

Succes allemaal!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan