HSG trauma

Haay meiden,

Ik heb vanmiddag een HSG onderzoek gehad, bij mij viel het op zich nog wel mee. Ik had met het inbrengen van het slangetje effe pijn en na dat de vloeistof erin was gespoten kon ik het effe een half uur niet houden van de pijn, ik kon niet goed zitten of lopen en kon mijn broek niet dicht doen zoveel pijn. Nu heb ik nog het gevoel als of het een beetje beurs is ofzow. Maar gelukkig alles was goed. Ik moet nu 31 mei naar de gynacoloog en gaan we verder kijken hoe en wat. Waarschijnlijk volgende cyclus met Clomid beginnen

Nou succes meiden liefs kim  

Hoi meiden 

Ik had vandaag om half 4 een afspraak bij de radiologie 
Bij mij was het een hele nare ervaring de dokter had niks tegen mij gezegd over dat tangetje  omdat ze dan weten dat ik dat  dan niet zal doen maar toen ik klaar was was ik enorm duizeling en ben toen naar de wc gegaan ben op de grond gaan zitten het zweet kwam overal weg en ben toen flauwgevallen mijn vriend heeft mij zo goed gesteund gelukkig is hij niet flauwgevallen  maar ben blij dat het er nu opzit lig nu in bed met nog steeds veel pijn voor mij leent het geen menstruatiepijn maar erger dan dat 

Voor de andere dames die dit willen doen neem pijnstillers in voordat je die onderzoek doen het kan pijnlijk wezen maar romige zijn gevoeliger dan anderen 

Terug
Bovenaan