Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hi!
Misschien een beetje laat maar ik heb vandaag mijn HSG onderzoek gehad. Het onderzoek zelf was vrijwel pijnloos, alleen het spreiden van de baarmoederhals was niet fijn. De uitslag was eigenlijk best positief. Rechts was open. Links is bij mij verwijderd zo'n 6 jaar geleden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Daar vond de gyn nog wel een luchtbel die ze voor de zekerheid wil bespreken met haar collega's.
Het is nu zo'n 7 uur geleden en ik heb echt veel pijn. Het voelt als een hele heftige menstruatie kramp gemixt met spierpijn in mijn onderbuik. Het neemt ook niet af en dan weet toe zoals bij gewone menstruatie krampen bij mij wel het geval is maar is een constante pijn. Als ik morgen wakker word met deze pijn dan ga ik even aan de bel trekken (als ik überhaupt kan slapen, liggen is al vreselijk).
Sorry, ik wil je echt niet bang maken maar dit is mijn ervaring.