HSG

Hallo meiden,

Ik ben er weer!Heb mijn HSG gehad!!!En ik kan zeggen, ik vond het 100% meevallen!
Het verhaal wat Ellen-Ann heeft geschreven klopte bij mij precies!
Het is voor het goede doel, en ik zou het zo weer doen!Dusss voor de meiden die nog moeten, probeer je te ontspannen, en het is zo weer voorbij!!!

nu maar hopen dat de uitslagen goed zijn, en dat ik snel zwanger wordt,hihi!!!!

liefs anies

Hey meis,

Ohh wat fijn dat het is meegevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu idd afwachten en hopen op goed resultaat.

Kon je al zien of er verklevingen e.d. waren??????

Laat je het ons wel weer horen hoe het nu weer verder gaat???

Moet je nu gewoon afwachten op je menstruatie of krijg je nog onderzoeken???

Groetjes en een dikke kus mama23

Hey mama23,

Wat ze gisteren konden zien was dat het goed doorliep!Vandaag nog even voor een controle foto om te kijken of alle vloeistof weg is gelopen, en zal dan wel binnenkort de uitslag krijge.
Moet vrijdag weer naar het zh om te kijken hoe het met mijn eitjes is, om te bepalen wanneer mijn eisprong is, dan kunnen we weer aan de klus!!!Hopen dat dit onderzoek resultaat heeft gehad!!!

liefs

Hey meiden,

Vanochtend  zijn bij mij de rd'tjes gekomen. Ik moet morgen dus  ff bellen met de Gyn. om een afspraak te maken. Hopelijk kan ik dan meteen morgen of overmorgen terecht. Wij gaan dan een afspraak maken voor het HSG onderzoek. Het komt bij  mij nu dus ook  dichtbij.  

Kvind het wel spannend hoor.  

Meiden een fijne zondag en tot morgen misschien.  

Groetjes mama23

p.s. mama van jesse hoe is het nou met jou?  

ha meiden ik heb 24 oktober mijn HSG gehad en ik moet zeggen het was niet prettig bij mij was het vooral het laatste deel wat pijnlijk was omdat een van mijn eileiders verstopt zat.
of je idd verhoogde kasn op zwangerschap heb de eerste 3 maanden na de HSG weet ik niet omdat ik na de HSG direct groen licht kreeg voor IUI omdat we al 5 jaar ruim bezig zijn.
meiden die het nog moeten ondergaan succes en probeer je vooral te ontspannen dan is het inbrengen van het slangetje minder pijnlijk.

Hey meiden,

Hier ff een update van mij. Ik ben gister naar de gyn. geweest en kreeg daar te horen dat mijn bloeduitslag van mijn eisprong goed was, maar dat het hsg onderzoek pas iets van in december wordt. De enige kans die ik nog heb is dat ik morgen en/of volgende week woensdag bel om te vragen of er iemand is uitgevallen voor het hsg onderzoek op donderdag. Ik hoop dus dat ik toch de komende 2 weken terecht kan voor het onderzoek.

Suus, jeetje 5 jaar. pfff is toch een hele tijd hoor. Ik reageer nog wel ff op je bij het topic van de mm meiden waar ik ook bij zit.

Mama van jesse hoe is het met jou??? Al wat wijzer???

Groetjes mama23

mama23 wat jammer dat je zo lang moet wachten op het HSG welk ziekenhuis zit je bij???
het ziekenhuis waar ik bij ben was 23e controleafspraak voor bloeduitslagen en gelijk volgende dag HSG.
ik hoop dat je binnen nu en 2 weken teerecht kan mama23 want zo lang wachten is ook behoorlijk zwaar.

Hey suus,

Het ziekenhuis waar ik bij zit is academisch, maar het blijkt dat ze maar 1x per week de onderzoeken doen, op donderdag dus, en dat ze maar 2 onderzoeken per donderdag doen. Jah dan zit je snel vol he. pffff ik hoop idd ook dat ik snel terecht kan, maar jah wat is een maandje wachten t.o.v 5 jaar.

Groetjes mama23

Terug
Bovenaan