HSG

Hoi hoi,

Ook hier is het HSG 100% meegevallen gister, gelukkig!
Er waren geen rare dingen te zien. Wel gehoord dat het zaad van mijn mannetje niet optimaal was en dat dat ws nog een keer getest moet gaan worden.
Nu eerst  wachten tot  onze gyn terug is van vakantie en dan zullen we het `vervolg` verhaal wel horen.

groetjes Tara

Nog even  een vraagje,

Weet één van jullie ook of je deze maand nu ook weer mag proberen om zwanger te worden of moet je wachten?? Mijn gyn heeft er gister nl niets over gezegd en ik heb al wel verschillende verhalen gelezen, de één zegt 5 dagen en de ander 10 in de folder van het zkh staat dat je 10 dagen een voorbehoedsmiddel moet gebruiken maar dan is m'n vruchtbare periode van deze maand dus weer voorbij, beetje jammer.
Ik had op dag 8 de HSG en  ik heb een  cyclus  van +/-  27 dagen.
Vanmorgen moest ik nog een foto laten maken en toen  heb ik het de vrouw van de röntgen nog gevraagd maar die wilde daar geen antwoord op geven

Ik hoop dat één van jullie hier nog antwoord op  kan geven!

groetjes

Mijn gynaecoloog heeft gezegd dat zwanger worden deze maand geen kwaad kan.
Ik denk trouwens dat het bij mij niet gaat lukken. Bij nader inzien was de HSG helemaal niet goed. De rechter eileider werd niet gezien. De linker wel. Mijn baarmoeder is wat groot en naar rechts gekanteld en er is een verkalkte vleesboom te zien. De controle foto liet alleen contrast in de blaas zien en niet in de buik. Dus er is blijkbaar niet 1 eileider doorgankelijk. En dan is ook nog het zaad van mijn man niet super. Ik denk zelf, of laparoscopie of direct IVF. Ik ben erg verdrietig. 4 september de officiële uitslag.

groetjes

Hé Lucretia, wat balen zeg dat het er niet goed uitzag, wat dat betreft mag ik me in mijn handjes knijpen want zo op het eerste gezicht leek het allemaal in orde, ook de controle foto al was de gyn daar niet meer bij aanwezig.
Mijn mannetjes zaad leek niet helemaal oke maar ook dat horen we in het komende gesprek. Wij hebben dat gesprek 3 sept. Ben ook heel benieuwd.
We gaan er maar 'gewoon' voor deze maand!! niet geschoten.........
Maar hoe weet je nu dat het niet goed is?? eerst leek het toch wel goed, schreef je? of heb je al een gesprek gehad?

liefs Tara

Terug
Bovenaan