Huggies in reclame, maar stiekem toch niet...........

A

Anoniem

Guest
Ik vraag me af of ik nu gek aan het worden ben.....Ik zag in het boekje Wij jonge ouders een reclame bij de DA voor Huggies...1+ 1 gratis en de actie zou lopen tot 05 mei. En aangezien ik toch Hollandse ben direct naar de DA. Bij de eerste DA verkopen ze helemaal geen Huggies, en wisten ze ook niets van de reclame. Maar ik ben niet voor een gat te vangen, dus op naar de volgende DA. Hier echter het zelfde verhaal, ze hebben geen Huggies in het assortiment en al helemaal niet in de reclame...

Nou dames, nu vraag ik me af of ik me nu zo vergist heb, of dat de DA een foutje maakt. Aangezien ik deze actie in mijn pauze heb ondernomen kan ik niet zien of ik me vergist heb....Heeft er iemand van jullie het boekje in de buurt en zou ze (of hij natuurtlijk) even zo vriendelijk willen zijn om in het boekje te kijken??

Alvast bedankt!!
Jelke

Hoi,

Heb net even gekeken in het VM boekje. De Huggies Little Walkers of Flex Luiers zijn inderdaad bij de DA 1+1 gratis. Zou er toch maar even achter aan gaan als ik jouw was.
Succes!

Groetjes,
Nelly.

Super, bedankt voor het kijken!!! Kun je toevallig ook nog zien tot wanneer die actie loopt?

Jelke

Het ligt nog naast me. Even kijken.... van maandag 23 april t/m zaterdag 5 mei. Je had het dus gewoon goed gelezen hoor. Erg vreemd dat ze bij diverse DA's niets weten.

Gelukkig, hoef ik tenminste niet aan mezelf te twijfelen. Ik dacht al....nog steeds last van zwangerschapsdementie.....
In ieder geval bedankt voor het kijken!!!

Jelke

Mijn collegaatje moest gisteren hier in het dorp bij de DA zijn dus heb gevraagd of ze even wilde kijken naar de Huggies. In hun eigen krantje staat de reclame niet nl. Volgens haar waren ze niet in de aanbieding. Als Siem zo wakker is zal ik zelf even kijken, laat het wel weten ok.

Dat komt omdat de DA winkels allemaal zelfstandige winkels zijn. Dus niet alle DA's doen mee aan de landelijke acties. Maar wel raar dat ze dan landelijk reclame maken. Misschien kun je er eens een telefoontje aan wagen. Misschien is er wel een landelijk nummer wat je kan bellen. Zij kunnen je misschien vertellen waar het wel verkrijgbaar is.
Liefs Nelleke

Zat net wat verder in het boekje te kijken en  vanachter staan er Huggies Superfles of Little walkers in de aanbieding bij Super de Boer. 2 Voordeelpakken naar keuze voor € 19,99 (tot 6 mei). Weet niet of dat interessant voor je is. Wij hebben hier geen Super de Boer in de buurt.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan