A
Anoniem
Guest
Ik vraag me af of ik nu gek aan het worden ben.....Ik zag in het boekje Wij jonge ouders een reclame bij de DA voor Huggies...1+ 1 gratis en de actie zou lopen tot 05 mei. En aangezien ik toch Hollandse ben direct naar de DA. Bij de eerste DA verkopen ze helemaal geen Huggies, en wisten ze ook niets van de reclame. Maar ik ben niet voor een gat te vangen, dus op naar de volgende DA. Hier echter het zelfde verhaal, ze hebben geen Huggies in het assortiment en al helemaal niet in de reclame...
Nou dames, nu vraag ik me af of ik me nu zo vergist heb, of dat de DA een foutje maakt. Aangezien ik deze actie in mijn pauze heb ondernomen kan ik niet zien of ik me vergist heb....Heeft er iemand van jullie het boekje in de buurt en zou ze (of hij natuurtlijk) even zo vriendelijk willen zijn om in het boekje te kijken??
Alvast bedankt!!
Jelke
Nou dames, nu vraag ik me af of ik me nu zo vergist heb, of dat de DA een foutje maakt. Aangezien ik deze actie in mijn pauze heb ondernomen kan ik niet zien of ik me vergist heb....Heeft er iemand van jullie het boekje in de buurt en zou ze (of hij natuurtlijk) even zo vriendelijk willen zijn om in het boekje te kijken??
Alvast bedankt!!
Jelke