Huggies in reclame, maar stiekem toch niet...........

ik zag net je berichtje dus ben ik meteen even naar de da hier om de hoek gegaan. Zij hebben de huggies ook niet standaard in het assortiment dus hebben de actie ook niet. Maar de actie is wel en zou je bij een grotere in jouw omgeving kunnen gaan kijken. Hier bij de da hebben ze voro mij nog gebeld in de buurt of hun ze wel hebben maar ook niet helaas.
Zij vond het ook raar dat er dan wel een actie van komt....
Mocht je nog naar een landelijke ofzo bellen ...laat het even hier weten dan a.u.b wat ze zeggen, want ik ben een huggie gebruiker en bel anders ook dan.
Nessie

Ik heb een mailtje gestuurd naar de DA. Er was namelijk geen telefoonnummer te vinden op de site. Ik heb een reactie ontvangen dat ze mijn mailtje hebben ontvangen. Na vandaag heb ik lang weekend (en zit ik dus niet meer achter de computer) maar zodra ik iets hoor laat ik het zeker even hier weten.
Vind het namelijk echt geen stijl!

Jelke

ps: iedereen bedankt voor het meekijken!

Ze hebben inmidels al gereageerd op mijn mail......

Geachte heer/mevrouw,
Acties uit de DA folder zouden in principe bij elke DA drogisterij verkrijgbaar moeten zijn. Ruim voor aanvang van de acties krijgen de winkels de mogelijkheid de artikelen met korting te bestellen. Hierbij wordt door ons een besteladvies gegeven en wordt aangegeven welke producten afgebeeld zullen worden in de folder. Winkels die de actie-artikelen niet bestellen, krijgen deze niet geleverd.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Niet echt een bevredigend mailtje zou ik zeggen. Wat vinden jullie????

Jelke

ik zal ook eens op de site naar het mailadres zoeken...
stuur ik ook een mailtje....
vind het ook niet zo netjes wel reclame maken en je moet er misschien
ver voor rijden wil jeze krijgen en dan heeft de korting natuurlijk geen nut meer!
Fijn weekend.....word heerlijk weer dus lekker genieten.

Mijn dochter is nu aan het oefenen op school en morgen der verjaardag en afscheidsfeest op de psz en dan een weekje vakantie en begint het schoolleven voor der.
Groetjes Nessie

o zie het mailtje nu pas.....
helemaal niet netjes zeg!
ze schuiven het dus op de da's af omdat zij die niet hebben besteld.
Vind ik trouwens ook wel raar dat je geen actie artikelen besteld....ze weten
toch dat er mensen opaf komen.
Maar ja wachten op de volgende actie want hier zijn de huggies op hihihi
Groetjes Nessie

Terug
Bovenaan