Hugo alcohol vrij ook niet goed?

Er kán een beetje alcohol in zitten, ja. Maar maak je geen zorgen, zo weinig kan geen kwaad. Vanaf nu laat je de Hugo gewoon staan en is er niks aan de hand!

Mocht er een klein percentage alcohol inzitten dan moet dat op de fles staan. Voor nu kun je er weinig aan veranderen, je hebt het al opgedronken. Als je je er niet prettig bij voelt, dan de komende maanden dit niet meer gaan drinken. 
Ik heb tijdens m'n vorige zwangerschap vaak 0.0 drankjes gedronken, voornamelijk Jillz. Daar krijg je zelfs een kortingsbon van in de zwangerschapsboxen die je gratis kan ophalen. Lijkt mij dat dat dus niet erg is om te drinken. Maar hier denkt waarschijnlijk ook iedereen anders over. 

Duidelijk.
voor de zekerheid gewoon idd niet meer drinken.
probeerde een foto te plaatsen van de fles, maar deze wil niet lukken met plaatsen.
er staat wel alcoholfree zero op de fles.
bedankt voor de info dames!

Als je Hugo lekker vind kun je ook heel makkelijk zelf een alcoholvrije variant maken! Heerlijk verfrissend! 
Vlierbloesemsiroop (ik vind die van monin heel lekker, maar bij de jumbo verkopen ze het ook en die is wat goedkoper ?) mengen met Spa rood, ijsblokjes, munt en citroen ?

Volgens mij zegt de "zwangerHap" app dat het wel mag. Ik denk altijd maar; mondwater zit ook vol alcohol, je mag het tijdens je zwangerschap gewoon gebruiken, en als je het uitspuugt zal toch een klein restje in je lichaam terecht komen. Het zal dus echt niet gelijk een grote ramp zijn als je per ongeluk toch een beetje alcohol binnen krijgt. Zolang je natuurlijk verder je best doet om het te vermijden. 

Terug
Bovenaan