Huhhhhh???

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

ik snap er helemaal niks meer van.. Heb afgelopen donderdag een berichtje geplaatst doen ik ging trouwen dat ik 2weken geleden weer ongesteld ben geworden.. Ik voelde me sinds maandag zo vreemd dat ik er net maar even een zwangerschaps testje tegen aan heb gegooid.. Ervan uitgaande dat dat toch negatief zou zijn aangezien ik mijn vruchtbaren periode pas afgelopen weekend heb gehad.. Maar nu staat er dus een heeel licht streepje! Wel erg licht, maar wel dat je kan zien dat het een streep is zeg maar..

Nou heb ik wel hele rare cyclussen gehad. De eerste was maar 8 dagen.. En die daarna ongeveer 24 dagen..

ik snap er niks meer van.. Misschien morgenochtend nog maar een test doen?

Dat is op zich wel raar, maaaaar een streep is een streep!!

Voorzichtig gefeliciteerd dan maar ;-)

En ook nog van harte met jullie huwelijk!!

Laat je nog even weten wat de andere test aangeeft?

Joh dat is wel vreemd maar om een steep kun je niet heen!
Ik zou zeggen, wat kan jou het schelen hoe je cyclus is geweest je hebt nu een positieve test meid!!!!

Zeker morgenvroeg nog eens testen!

Wat vreemd indd maar wel heeeeeel leuk!! :)
Alvast voorzichtig gefeliciteerd hoor! Ik zou als ik jou was ook morgen ochtend nog een testje doen....Just to be sure! Wat een mooie verrassing zo na je huwelijk. Hebben jullie een mooie dag gehad? Lekker genoten van al het leuks!

Succes en mijn duimen draaien overuren voor je!
Liefs Lynn.

Wat spannend! Hoop dat je morgen een duidelijke streep hebt :)

Wat spannend! Hoop dat je morgen een duidelijke streep hebt :)

Woow wat een verrassing, zou als ik jou was morgen met ochtendurine testen, mijn streep was gister ook heel licht maar er stond een streep en als er niks is dan blijft het scherm spierwit, heb je de test van kruidvat gedaan?

Terug
Bovenaan