Huhhhhh???

Nee, heb de cb test gedaan. die had ik nog liggen.. was nog wel goed hoor!
ik maak mezelf helemaal gek, voel ineens allerlei steken enzo! Maar we zien het morgenochtend wel..
Ben bij mijn eerste zwangerschap vanaf dag 1 ontzettend misselijk geweest en met uitdroging in het ziekenhuis gelegen. Nu nog niks van dat alles, dus vandaar dat ik dan weer denk 'het zal nog wel niet'..

@Lynn30.. We hebben een heerlijke dag gehad en als verrassing had mijn MAN (hahah zo vreemd om dat zo op te schrijven) een weekendje Londen geboekt. Ook dat was echt heerlijk, alleen miste ik onze dochter wel.. Die is bij oma gebleven..
Ik vind het trouwens zo ontzettend knap dat je zo positief bij iedereen blijft in de berichtje over wel/niet al zwanger zijn.. Zag er eerlijk gezegd best tegen op om het berichtje vanochtend te plaatsen.. Jij en nog veel anderen zijn al zo lang bezig en ik zit pas in het begin.. Heb echt veel respect voor je en hoop dat het bij jou (net als bij iedereen natuurlijk) heel snel mag lukken!!
Liefs Rianne

Wat spannend zeg! Ze zeggen streep is streep! Voorzichtig gefeliciteerd! En ben benieuwd of ie morgen duidelijker is?!

Liefs

Weet je wel heel zeker dat je ongesteld bent geweest dan? Of misschien een innestellingsbloeding hebt gehad? Als het lichter dan normaal was, kan het zomaar zijn dat je al verder bent. Dat zou wel een hele leuke verrassing zijn. Maar streep is streep. Dus voorzichtig gefeliciteerd!

Ik had vanochtend ook al een berichtje geplaatst.. maar die is niet doorgekomen..

Heb vanochtend dus weer een test gedaan en ik zag nog steeds een erg licht streepje! Volgens mij wel iets donkerder als gister maar nog steeds geen streep dat ik zeker weet dat ik zwanger ben!
Heb besloten om tot zondag/maandagochtend te wachten en dan nog een test te doen. Als ik echt zwanger ben zou er dan toch een duidelijkere streep moeten zijn!

@supertje.. Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar... dan zou ik toch haast nu wel een duidelijke test moeten hebben?

Ik testte ook vrij lang negatief bij de oudste. Dikke week en voordat de streep echt van het schermpje afspatte was ik denk ik al een week of 8. Dus het zou best kunnen hoor.

Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk...en hopelijk met dit mooie cadeautje! Ik ben heel benieuwd.

Ik heb bij mijn 1e 2 ook nooit een donkere streep gehad, altijd een stuk lichter dan de controlestreep. Maar.......een streep is een streep!!! Gefeliciteerd!

Ik heb nog zo'n goedkope v kruidvat liggen en zo'n andere waar je overheen moet plassen. Die goedkope doe ik morgenochtend nog en als die nog steeds heel licht is, doe ik die andere maandag.

Het blijft spannend!! Succes meid!!

Terug
Bovenaan