huil baby's

A

Anoniem

Guest
Hoi

Gister was mijn oma jarig en kwam de hele fam bijeen in het amsterdamsebos. was echt heel gezelli en mijn 2 nichten waren er ook met hun baby's van 2 maanden oud. maar die kids hebben de hele dag gehuilt niet normaal gewoon. en nu gaat dat dus 24/7 door.... ik zou daar persoonlijk helemaal gestoort van worden ik ben het gewoon niet gewend. Wil niet opscheppen maar Joey huilt echt nooit ja als ie honger heeft of gevallen is maar nooit om niets ook niet toen hij 2 maanden was. En die meiden hebben echt alles al geprobeert. huilen jullie kids  ook zo  of niet vind het echt heel sneu en ze worden er een beetje wanhopig van.....

dus als ik het goet begrijp huilt jou kind aleen als hij honger heefd of als jij hem laat valen hahahahahaha nee hoor grapje
mij kind huild ook nooit aleen als hij honger heefd
en ik vind moeders met een huil baby heel knap
maar het is toch je kind en als het jouw kind was ben je niet anders gewend denk ik maar het is niet fijn wand ik hep een opas kindje gehat wat ook aleen maar huilde
en zo un kindje vind het ook niet fijn om te huilen is toch iets mis gegaan met de bevaling en hun nekje ofzo  

gr stephanie

Hallo

Jeetje wat vervelend zeg voor je nichten heel de dag een huilend kindje. En zeker ook niet leuk op een familiedag. Ook ons meisje huilt niet veel, maar ik kan me voorstellen dat als je vanalles hebt geprobeert je er niet beter op wordt wat betreft uitrusten en plezier beleven aan je kindje.
Hebben ze al een draagdoek geprobeert, hebben ze misschien last van hun voedingen? of krampjes?. Ik heb gehoord en gelezen dat als ze zo blijven huilen een osteopaat kan helpen om te ontdekken wat er mis is. Zij masseren en weet ik het nog meer om de problemen weg te krijgen en het schijnt goed te werken. En hebben ze regelmaat want met huilbaby's als ik het zo mag noemen hebben net als andere kinderen er veel baat bij het gaat niet om de strakke tijden maar wel het ritme en mogelijk daarbij inbakeren. Lianne (6 maanden) heeft ook een tijdje veel moeten huilen maar daarbij hielp de draagdoek erg goed. Maar ook de regelmaat hierdoor werd ze een stuk rustiger.
groetjes auriske mama van lianne

In Arnhem zit een polikliniek speciaal voor huilbaby's. Misschien heb je hier wat aan.
Naam weet ik niet. Moet via google wel te vinden zijn.

Hier een mama van een ex-huilbaby .. Senne heeft tot ongeveer 4 maanden de hele dag (en nacht naderhand ook) gehuild. Op een goede dag huilde ze 'maar' ongeveer 8 uur. En ik kan je vertellen dat dat vreselijk is, vooral omdat je je ontzettend machteloos voelt en niet weet wat er aan de hand is. We hebben alles geprobeerd en uiteindelijk is het na osteopathie, véél regelmaat en speciale voeding en medicatie tegen reflux steeds beter gegaan. En nu is Senne een heel tevreden en vrolijk meisje. Heerlijk is dat! Ze huilt nog wel af en toe, maar dan weten we meestal wat er is en dan kunnen we haar troosten. Dat lukte destijds niet. Ik heb dan ook nachtenlang met een huilend meisje door de woonkamer gelopen, tientallen rondjes om de tafels, haha. Gelukkig heeft het bij ons dus maar een paar maandjes geduurd, want ik kan me voorstellen dat je als ouders helemaal op bent na een tijd. Ik zou zeggen: geniet er dus van als je kindje alleen huilt als hij/zij honger heeft! Lekker toch!

Groetjes,
Dionne

Hoi!

Hier weer die muts van najaar-2006
Mijn dochter is ook een ex-huilbaby tot 4 maanden ongeveer. (door Kiss-syndroom)
Ik ben dus bij een manueeltherapeut geweest, met succes!
En een huil-baby is ook rete-zwaar... snap nu nog steeds niet hoe we die 4 maanden doorheen zijn gekomen.

Een vergroote kans op een huilbaby; Als de bevalling véél te snel is gegaan, verkeerde ligging in de baarmoeder, verkeerde ligging met geboorte (stuit enz) vacuümverlossingen, en ook door een val (na de bevalling dus) en er zijn er nog een paar..... maar die weet ik ff niet zo snel uit mijn hoofd

Nu ben ik geen "amerika-fan" (eerder een hekel aan sommige opmerkingen )
Maar daar gaan dus alle baby's naar therapie.. 80% blijkt "last" te hebben van de bevalling. ik vind er wel wat logica in zitten.

Groetjes Debby

In Amerika ??? 80% ?????

Ik krijg niet de indruk dat dat hier zo is....je zou haast denken dat het feit dat iedereen daar pijnbestrijding krijgt bij de bevalling dan toch iets doet met de kindjes tijdens de bevalling of zeg ik nu hele rare dingen???

hihi sorry maar krijg het idee dat ik jullie het idee heb gegeven dat ik 2 nichten heb met 1 baby..... zullen ze leuk vinden hahaha

ik heb 2 nichten die hebben allebij een man en daarmee een baby dus 2 huilbaby's in totaal. Misschien dat ze alle tranen van joey hebben gehad ik weet het ook niet 1 van de 2 gaat vandaag weer naar de dokter want die had iets tegen maagzuur gehad voor haar kind als dat niet binnen 5 dagen zou helpen lag het daar dus niet aan. ben benieuwd

Terug
Bovenaan