huil baby's

de eerste 3 maanden zaten wij ook met een huilbaby (meestal  6 uur achter elkaar overdag en dan 's nachts nog een uur of 3 achter elkaar). Pas nu ik het zelf heb meegemaakt begrijp ik hoe knettergek en diep ongelukkig je daarvan kan worden. Gesloopt waren we. Zo zielig voor je kindje en zoooo slecht voor je zelf en voor je relatie!

Ben dan ook heel blij dat het nu over is. Maar door deze lastige start weet mijn vriend niet of hij ooit nog wel een kindje wil.... En zelf twijfel ik ook nog een beetje.

Veel sterkte voor je nichtjes.

quote: yvonne1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2007 23:14:06'));

In Amerika ??? 80% ?????

Ik krijg niet de indruk dat dat hier zo is....je zou haast denken dat het feit dat iedereen daar pijnbestrijding krijgt bij de bevalling dan toch iets doet met de kindjes tijdens de bevalling of zeg ik nu hele rare dingen???

ja maar bij de één is het in meerdere en de andere in mindere mate.
Het hoeft niet persé te huilen (zolang) ik bedoel dat 80% last heeft van de bevalling.
Kan zich uiten door huilen, reflux, harde ontlasting, overstrekken... niet allemaal tegelijk.. maar het kan ook afzonderlijk van elkaar.

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan