Huil baby

Geen ervaring met een,huilbaby. Maar de oudste sliep rond die tijd ook niet en zeker niet plat! Bij mij rechtop in de draagdoek (tip, als je dat nog,niet,hebt geprobeerd!) kon ze wel slapen. Ook bij de osteopaat geweest, toen ging het wat beter. Maar door een koemelkvrij dieet ging de onrust/spugen echt weg! Ik zou zeker ook laten kijken voor een allegie. Als je,bv geeft kan je vrij 'simpel' koemelk vermijden (lees etiketten) en je merkt als dat is snel wat verschil. Heel veel,succes ermee! Je doet het goed en naar de osteopaat is een goede zet! Mocht je de fles geven, bekijk dan,of,je al therapeutisch aan,het voeden bent. 

Ik ben net terug van de osteopaat. Doordat ze sterrekijker was bij de bavalling heeft ze heel wat spanning door het draaien in haar nekje gekregen wat er nu uitkomt. En doordat daar die spanning zit gaat de rest in haar lichaampje ook niet vlekkenloos. Dus moeilijke stoelgang en reflux zijn er dingen van . De osteopaat zei al alles van de bingokaart van een sterrekijker kunnen we afstrepen. Na 2-3 behandeling zou het over moeten zijn?? en meer kunnen gaan genieten van meer vrolijke momenten en niet alleen de 10 min na de voeding of haar korte slaapje.. verder is ze heel vrolijk kind maar zodra die klachten beginnen is ze niet meer te stoppen. Hij raadde me ook een draagdoek aan waar ik veel baat bij zou hebben dus dat ga ik ook zeker doen!  dankjewel voor jullie reacties die hebben me ook goed gedaan?

Oef hier ook herkenning! Draagdoek was een goeie, osteopaat deed hier niks. Krampjes waren de boosdoener, niks anders kunnen ontdekken. Liggen in de kinderwagen haaaatte ze, maxicosi ging wel en dragen dus. Dodelijk vermoeiend, maar onthoud: het wordt echt beter! Tot die tijd moet je een beetje kijken wat voor jullie goed werkt. Succes!

Fijn om te lezen dat je bij de osteopaat herkenning hebt gekregen! Alleen dat is al super fijn. Hopelijk helpt het en krijg je wat meer vrolijkere momenten met je kleintje! 
Het meehuilen herken ik trouwens ook, dat doe ik nu ook af en toe. Mij helpt het dat ik dan uitleg aan de kleine waarom ik huil, dat het niet aan hem ligt maar dat ik het soms moeilijk vind om mama te zijn. En dat mama’s het ook niet altijd weten.  Slaat misschien nergens op maar ik voel me dan wel wat beter ?. 

Terug
Bovenaan