hoi,
zij er nog meiden met huilbaby´s.
lees vaak dat ze zo makkelijk zijn.
mijn dochter huilde ook altijd alles bij elkaar,spugen spugen.
daarin tegen was me zoontje een makkelijke drol.
nu weer een meid en ja hoor ze lijkt precies op haar zus.probeer er regelmaat in te krijgen.eten,spelen en dan naar bed,na een uur komt ze wakker dan is het gillen tot de 3de uur dat ze eten krijgt.nou te weinig krijg ze niet.
cb en kinderarts had voorstelt of te bakeren.maar ik heb toen de puckababy gekocht nou kan niet zeggen dat dit het is...je moet wel 3 dagen de tijd geven en dat is nu al de 6de dag.
gelukkig gaan de nachten wel goed,maar dat is niet zo gek als je vanaf 17 uur wakker bent tot 21 uur.dan komt ze pas weer 6 uur.
vanaf 17 uur is het niet anders dan gillen,doe ik haar in de draagzak en bij me zitten.leg haar niet neer wat ze gilt de hele tent bij elkaar en is niet te stoppen.
ik heb nu een osteopaat gebeld.ik hoor dat veel goeie verhalen over.
zou dit gaan helpen????? ben benieuwd.
ga het gewoon proberen het wordt toch vergoed door me ziekenfonds.
nou ik ga maar een snel eens wat doen in me huis,ze nu na 45 gillen stil geworden.
kan eindelijk eens de bezem door het huis.
gr marjan
zij er nog meiden met huilbaby´s.
lees vaak dat ze zo makkelijk zijn.
mijn dochter huilde ook altijd alles bij elkaar,spugen spugen.
daarin tegen was me zoontje een makkelijke drol.
nu weer een meid en ja hoor ze lijkt precies op haar zus.probeer er regelmaat in te krijgen.eten,spelen en dan naar bed,na een uur komt ze wakker dan is het gillen tot de 3de uur dat ze eten krijgt.nou te weinig krijg ze niet.
cb en kinderarts had voorstelt of te bakeren.maar ik heb toen de puckababy gekocht nou kan niet zeggen dat dit het is...je moet wel 3 dagen de tijd geven en dat is nu al de 6de dag.
gelukkig gaan de nachten wel goed,maar dat is niet zo gek als je vanaf 17 uur wakker bent tot 21 uur.dan komt ze pas weer 6 uur.
vanaf 17 uur is het niet anders dan gillen,doe ik haar in de draagzak en bij me zitten.leg haar niet neer wat ze gilt de hele tent bij elkaar en is niet te stoppen.
ik heb nu een osteopaat gebeld.ik hoor dat veel goeie verhalen over.
zou dit gaan helpen????? ben benieuwd.
ga het gewoon proberen het wordt toch vergoed door me ziekenfonds.
nou ik ga maar een snel eens wat doen in me huis,ze nu na 45 gillen stil geworden.
kan eindelijk eens de bezem door het huis.
gr marjan