hey meiden
ik ben hier naar een kinderfysio geweest.
hij zei dat het wel strak stond, maar geen kiss was.
toch vertrouwde ik het niet. wilde een second opinion dus ben naar een kinderarts geweest in t ziekenhuis. ook daar sloten ze het uit, dus moest ik t wel gaan geloven.
ik kreeg van beide de tip mee om haar heel veel op haar buik te leggen, zodat die schouders en de rest van de spieren daar los zouden komen.
vanochtend weer...
ze werd wakker, eten gegeven en krijsen krijsen krijsen.
koemelk allergie is trouwens ook uitgesloten.
dan moet ze na de fles rode lippen hebben maar die heeft ze niet dus dat is het ook niet.
tis zo ontzettend moeilijk en vermoeiend.
ze is nu eindelijk net gaan slapen.
in haar wipstoeltje welliswaar.
niet echt bevoordelijk voor der rug, ik weet t maar als ik haar nu weer in der bedje leg, is ze gelijk weer klaar wakker en boos.
tja, het is/wordt me er een hoor hahaha
liefs, do
ik ben hier naar een kinderfysio geweest.
hij zei dat het wel strak stond, maar geen kiss was.
toch vertrouwde ik het niet. wilde een second opinion dus ben naar een kinderarts geweest in t ziekenhuis. ook daar sloten ze het uit, dus moest ik t wel gaan geloven.
ik kreeg van beide de tip mee om haar heel veel op haar buik te leggen, zodat die schouders en de rest van de spieren daar los zouden komen.
vanochtend weer...
ze werd wakker, eten gegeven en krijsen krijsen krijsen.
koemelk allergie is trouwens ook uitgesloten.
dan moet ze na de fles rode lippen hebben maar die heeft ze niet dus dat is het ook niet.
tis zo ontzettend moeilijk en vermoeiend.
ze is nu eindelijk net gaan slapen.
in haar wipstoeltje welliswaar.
niet echt bevoordelijk voor der rug, ik weet t maar als ik haar nu weer in der bedje leg, is ze gelijk weer klaar wakker en boos.
tja, het is/wordt me er een hoor hahaha
liefs, do