huil baby

hey meiden

ik ben hier naar een kinderfysio geweest.
hij zei dat het wel strak stond, maar geen kiss was.
toch vertrouwde ik het niet. wilde een second opinion dus ben naar een kinderarts geweest in t ziekenhuis. ook daar sloten ze het uit, dus moest ik t wel gaan geloven.
ik kreeg van beide de tip mee om haar heel veel op haar buik te leggen, zodat die schouders en de rest van de spieren daar los zouden komen.

vanochtend weer...
ze werd wakker, eten gegeven en krijsen krijsen krijsen.

koemelk allergie is trouwens ook uitgesloten.
dan moet ze na de fles rode lippen hebben maar die heeft ze niet dus dat is het ook niet.

tis zo ontzettend moeilijk en vermoeiend.
ze is nu eindelijk net gaan slapen.
in haar wipstoeltje welliswaar.
niet echt bevoordelijk voor der rug, ik weet t maar als ik haar nu weer in der bedje leg, is ze gelijk weer klaar wakker en boos.

tja, het is/wordt me er een hoor hahaha

liefs, do

Ga toch eens naar een KISS-therapeut!!!!!!!

Ouders van kinderen met KISS belanden vaker in een lange medische molen waarin niets gevonden word voor ze uiteindelijk bij een kiss-therapeut terecht komen.
Met een paar behandelingen kun je dan een heel ander kindje hebben..........

Je hebt geen verwijzing nodig voor de fysiotherapeut dus ook niet voor een KISS-therapeut.
Het zou toch zielig zijn als je dochtertje toch last heeft en nog langer moet wachten voordat het door iemand herkend word.

geef me anders je mail adres dotjuh dan kan ik je misschien een keer bellen en vertellen wat precies de symptomen waren van mijn dochter want het is erg veel om op te noemen.
Ik kan je dan ook wat dingen vertellen waar je misschien wat aan hebt.

hoi,
ik ben vanmorgen geweest.hij was heel lief tegen haar.ze had de grootste lol.terwijl ze eigenlijk moe was.stond met grote ogen te kijken.
trekwerk doet hij niet omdat baby´s idd gevoelig en teer zijn.
nu hopen dat het gaat werken.
het idd lastig.ik heb 2 kids op school en die voedingen vallen altijd precies als ik ze moet ophalen of weg brengen als het zo gebeurd dan is het fles in de wagen en leg er een deken onder die de fles tegen houdt.
onder schooltijd slaapt ze in de wagen anders is het helemaal bal elke keer dat oppakken en overleggen.me buurvrouw legt haar kind met puckababy zak in haar wagen.

sas: ja dat ben ik!!!!

oh hij kwam met dat haar linker heup een knelling voelde.nou heb de foto´s bekeken die linkerbeen hebben er later pas eruit getrokken.en met die draaiversie is het ook hard aan toe gegaan.
kreeg er toen zelfs weeen van en was toen aantal dagen flink beurs.
nou ga maar weer eens is weer krijstijd.
gr marjan

heyhey

nu ik jullie berichtjes zo lees begin ik toch echt te twijfelen aan de artsen.
toen ze geboren werd, riep ik vrijwel direct:
ik ben bang dat ze het kiss syndroom heeft.
ook aleiyah is gedraaid omdat ze in een volledige stuit lag en ik heb maar 1 pers wee gehad en toen was ze er. dat was na mijn idee ook veelste snel.
der navelstreng zat ontzettend straks om haar keel heen en ze wilde de eerste minuut ook niet huilen/adem halen. toen ze wel ging huilen, is het ook niet meer gestopt.
maar ik zeg t: ik heb alles na laten kijken.
al dat getrek en gedouw aan mn kind vond ik dood zielig, maar ik hoopte zo erg dat er iets uit zou komen waar ik iets aan zou kunnen doen,

ik ga zeker even kijken op die site na het eten.
mn e-mail adres is : do-tjuh@hotmail.com

lief van je dat je zo meedenkt sascha.

liefs, do

hoi do,
even nog over die koemelk allergie.
is er wel bloed geprikt.want zeg wel rode lippen,maar mijn zoontje heeft koemelk en eiwit en kippen eiwit allergie daar kwamen we pas achter toen hij 1,5 jaar.
was een heel lief kind geen uitslag ect.
opeens kreeg hij dikke schijven op zijn hand.na bloed prikken kwam het eruit.
hij had alleen verschrikkelijke stink luiers en was altijd dun.
nu heb ik erop gestaan om een verwijzing van de kinderarts.die heb ik gekregen dus ik krijg nu de hypo allergeen vergoed.maar probeer nog wel zoveel mogelijk borstvoeding te geven maar soms heb ik te kort en vul ik het aan met fles.
ik kolf het af !!!! niet dat je denkt hoe weet je dat je te kort heb !!!!
gr marjan

Misschien heb ben jullie ook nog wat aan de volgende site:

www.onrustigebaby.nl

Hier vandaag weer een redelijke dag. Gisteren heeft m'n man Tessa in slaap gewiegd, ze sliep om 00.15u. Vandaag heeft ze eerst 1,5 uur geslapen en na de volgende fles 3 uur!! Joepie :)
De fles erna met de wandelwagen en mijn zoontje naar de speeltuin geweest. Tessa viel in slaap maar werd helaas thuis weer wakker in de wagen en daarna natuurlijk niet meer in bed slapen......... ze is nu dus al weer vanaf ca. 17.30u wakker (behoudens een kort slaapje in de swing). Maar goed, als ze dan vannacht maar weer slaapt. Ze ligt nu lekker om haar heen te kijken op de benen van m'n man en is verder wel redelijk rustig.

We zullen wel zien wat morgen weer brengt......

Hey dotjuh,

Mail me anders even je nummer dan probeer ik je van de week even te bellen dat praat makkelijker dan mailtjes van 20 kantjes........

channy2000@yahoo.com

voor het eerst was het vannacht feest.ze kwam om 2uur nog nooit gebeurd.om 3 uur weer huilen,heb ik maar laten huilen,om 6 uur weer huilen.was zo kapot ik kon niet uit bed komen.ze toen weer in slaap gevallen tot 7.30.
maar ja ze groeit lekker door.krijg soms hele verhalen van haar.dan vergeet je het ook wel weer.
zal wel even kijken op die site.
gr marjan

Terug
Bovenaan