Huil uurtje

Mijn dochter is ook 7 weken en hier precies hetzelfde. Denk krampjes icm prikkelverwerking. Is een fase :)

Ja, hier ook. Wij zitten er ook middenin. Jongste is nu ruim 6 weken. Clustert ook, is heel onrustig. Gelukkig niet ontroostbaar huilen. Wil vooral bij je zijn. Vermoeiend wel soms, maar het is te doen. Succes!

Geef je borstvoeding? Bij beide kinderen waren dat bij mij de cluster uurtjes en waren ze rustig, zolang er een tiet in de buurt was. Sowieso zijn die uurtjes vaak de onrustige uurtjes, er is zoveel te verwerken! Veel knuffelen, niet te druk om maken. Eventueel kind in de draagzak en lekker even wandelen. Als knuffelen voldoende is, dan lekker samen op de bank. Vanaf een maand of 3 was het hier bij beide kinderen voorbij en sliepen ze vanaf uurtje of 8.

Herkenbaar! Hier was het zelfs tussen 15-21 uur. Die periode werd steeds korter. En inderdaad met borstvoeding was het een clustermiddag/avond. Lekker veel drinken. Met een week of 6 werd het een stuk beter. De eerste paar weken verzette ik me. Daarna beshcouwde ik het maar als extra tijd samen (ze sliep voor 15 uur heel veel hier).

Herkenbaar! Bij ons was het bij zo'n 3 maanden wel over en konden we hem 's avonds in bedje te slapen leggen.

tot die tijd: lekker in de draagdoek (geborgen) en ik had zo'n zwangerschapsbal waar ik dan op ging wiebelen en bouncen. Dan viel hij op een gegeven moment wel in slaap. Op den duur deed ik m niet in de draagdoek, maar gewoon goed vasthouden op de bal en als hij dan eenmaal goed sliep, kon ik lekker op de bank gaan zitten. 

Ja, hier ook eentje!
Dochter van bijna 8 weken heeft hier al bijna 4 weken last van. Einde van de dag begint het "feest". Ze is dan alleen te troosten als je haar bij je pakt en in de draagdoek doet. Of dicht tegen je aan drukken en een deken er bij pakt... "Dag verwerken" noemden ze dat bij ons. Het is een fase waar je doorheen moet, maar moet zeggen dat het hier nu langzaam beter word. Het is iig niet meer elke dag ? wat wel irritant is, is dat ze 9 van de 10x bij mij in de draagdoek zit en avond eten soms een sport word om niet te knoeien ?
Slapen gaat goed in de avond, ze is bek af na dat gekrijs ?

Terug
Bovenaan