huilbaby in het ziekenhuis?

Hoi,
Ik heb al es eerder een paar vragen gesteld, mijn dochter van nu 6 maanden huilt erg veel en sliep erg weinig en onrustig. Nu was het afgelopen week echt niet meer om aan te zien, en ben ik met haar naar de huisarts gegaan. Die stuurde ons door naar de kinderarts en adviseerde ons om haar te laten opnemen om haar te observeren en om te kijken wat er aan de hand is. allergietest, fysio e.d.
Nu is ze dus vanaf vrijdag in het ziekenhuis en ze heeft daar nog helemaal niet gehuild!!  Ik snap er echt helemaal niets meer van! Tuurlijk ben ik blij dat ze niet meer huilt, maar ik zou zo graag willen weten waarom ze huilde en waarom nu niet meer...
Is er iemand die misschien dezelfde ervaring heeft??

Ik heb gelukkig geen ervaring. Maar heb wel eens gelezen dat het huilen een visieuze cirkel kan zijn. En die kan in het ziekenhuis doorbroken zijn, omdat ze uit haar normale omgeving weg was en niet bij jullie was.
Of dat ze in het ziekenhuis nu in een prikkelarme omgeving lag en dat haar rustig heeft gemaakt.
Het lijkt me voor jullie wel heel erg vervelend. Ik hoop dat het thuis nu ook goed zal gaan en jullie kunnen gaan genieten.

Wat goed dat je actie hebt ondernomen, Hannie. Een kindje dat zoveel huilt, geeft een signaal af dat er iets niet lekker gaat. Ik heb ook een huilbaby gehad, weet hoe verdrietig je er zelf van kunt worden.

Een allergie is goed denkbaar. Krijgt ze andere voeding in het ziekenhuis????
Ben je al eens met je kindje naar de osteopaat geweest om te kijken of er iets met de nekwervels is, iets dat pijn doet?

Sterkte, ik hoop dat het huilen snel beter wordt, dat je in ieder geval weet wat de oorzaak ervan is.

Hoi,

Misschien ligt het aan de omgeving? Staat in het ziekenhuis minder spullen om haar heen dan thuis? Of een kleur aan de muur terwijl thuis allemaal figuurtjes op het behang zitten?
Of hebben jullie een huisdier die nu natuurlijk er niet is?