huilbaby in het ziekenhuis?

Hoi,

Hier geen ervaring met opname in het ziekenhuis, maar wel met een huilbaby (zeker 22 uur per dag huilde hij).
We zijn  naar een ostheopaat gegaan en na   3 behandelingen was er super groot verschil te merken. Hij zat veel beter in zijn velletje. Meneertje had druk op zijn hersenvlies....
Gelukkig is dat over gegaan en gaat het heel goed. Hij ging ook binnen 6 weken erna DOORSLAPEN!!!! geweldig toch en hij heeft er niets van gemerkt.

Ik hop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Lia

Hallo,

Misschien een beetje laat, maar ik wil ook graag even reageren.
Onze oudst dochter heeft 16 weken 23 uur per dag gehuild. Zij werd ook opgenomen toen ze 2,5 maand oud was op advies van de kinderarts. Zij was hier ook heel rustig alleen de laatste avond heeft ze de hele avond en nacht gehuild. Ik dacht toen ook dat het aan mij lag. Maar de kinderarts had al gezegd dat dit normaal zou zijn.

Achteraf had mijn dochter koemelkallergie, astma, het was  bij mij thuis 34 graden binnen en we hadden nog eens 2 honden. En zij was ook een hele pittige tante zeiden ze en dat is ze nog   steeds.

Na 4 maanden was ze dan ook huilbaby af. Een op de andere dag was het afgelopen zoals iedereen het al zei.

Maar geloof me, je doet het goed het ligt niet aan jou. Wij hadden het geluk dat dit al vanaf de geboorte bij haar bekend was. De huisarts werkte mee, de verloskundige, de kinderarts en het ziekenhuis.

Sommige mensen zeggen dat huilbaby's niet bestaan of dat het aan jou ligt. Nou hier in ons ziekenhuis was er een kinderarts die zelf ook een huilbaby had. Als iemand weet hoe het met kinderen moet dan zou het toch wel een kinderarts moeten zijn.

Nou meid, ik hoop dat dit je een beetje helpt. Ik weet nog goed dat ik alles bij mezelf zocht en dat hoeft echt niet. Ze is nu bijna 4 jaar en heb nu nog een dochtertje van 7 maanden en die huilt zo goed als nooit. Dus twijfel niet aan jezelf een moeder weet het beste hoe haar kindje in elkaar steekt.

Mama van Kaylee, Reno* en Evelyn

quote: mamavan1engelen1bengel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-04-2009 11:43:50'));

Hallo,

Misschien een beetje laat, maar ik wil ook graag even reageren.
Onze oudst dochter heeft 16 weken 23 uur per dag gehuild. Zij werd ook opgenomen toen ze 2,5 maand oud was op advies van de kinderarts. Zij was hier ook heel rustig alleen de laatste avond heeft ze de hele avond en nacht gehuild. Ik dacht toen ook dat het aan mij lag. Maar de kinderarts had al gezegd dat dit normaal zou zijn.

Achteraf had mijn dochter koemelkallergie, astma, het was  bij mij thuis 34 graden binnen en we hadden nog eens 2 honden. En zij was ook een hele pittige tante zeiden ze en dat is ze nog   steeds.

Na 4 maanden was ze dan ook huilbaby af. Een op de andere dag was het afgelopen zoals iedereen het al zei.

Maar geloof me, je doet het goed het ligt niet aan jou. Wij hadden het geluk dat dit al vanaf de geboorte bij haar bekend was. De huisarts werkte mee, de verloskundige, de kinderarts en het ziekenhuis.

Sommige mensen zeggen dat huilbaby's niet bestaan of dat het aan jou ligt. Nou hier in ons ziekenhuis was er een kinderarts die zelf ook een huilbaby had. Als iemand weet hoe het met kinderen moet dan zou het toch wel een kinderarts moeten zijn.

Nou meid, ik hoop dat dit je een beetje helpt. Ik weet nog goed dat ik alles bij mezelf zocht en dat hoeft echt niet. Ze is nu bijna 4 jaar en heb nu nog een dochtertje van 7 maanden en die huilt zo goed als nooit. Dus twijfel niet aan jezelf een moeder weet het beste hoe haar kindje in elkaar steekt.

Mama van Kaylee, Reno* en Evelyn

Begrip voor de situatie, en dat je inderdaad niet als ouders faalt is ZO belangrijk. Wel leuk dat je ook een kinderarts had die het zelf had meegemaakt. Dat maakt volgens mij een wereld van verschil.

Die Dr. Sears waar ik het eerder over had is kinderarts, heeft 6 kinderen. De 3e of 4e was een huilbaby, en hij schrijft zelf ook in een van zijn boeken dat hij ook altijd dacht dat die ouders een beetje moeilijk deden of zo. Tot hij het zelf aan den lijve ondervond en hij en zijn vrouw heel hard op zoek moesten naar een aanpak die bij hun kind paste. En daar hebben ze weer heel wat boeken over geschreven.

Terug
Bovenaan