<p>Hoi! </p><p>Ik plaats dit omdat ik ondertussen een beetje een wanhopige moeder begin te worden en ik heel erg hoop dat jullie tips voor mij hebben! </p><p>Ik ben zes weken geleden bevallen van een prachtige zoon. Hij doet het super goed en is kerngezond. Hij slaapt ‘s nachts 9 van de 10 keer ook gewoon door, van 22.00 tot 06.30uur. Dus dat is geen enkel probleem. </p><p>Maar zodra hij wakker is huilt hij non-stop. We hebben een vast ritme. Verschonen, voeding (hij drinkt goed!) en knuffelen. Tot dan gaat het helemaal prima. Maar zodra ik hem dan in de box leg, wanneer ik zeker weet dat hij heel diep slaapt, word hij direct wakker en begint hij te huilen. Het huilen is niet echt huilen, maar gewoon echt heel hard krijsen. </p><p>Per dag leg ik hem ook twee keer in zijn bedje. Tussen de voeding van 10.00/ 13.00uur en tussen de voeding van 16.00/19.00uur. Hij valt dan écht niet in slaap, maar hij houd gewoon vol met huilen. </p><p>Ik heb ondertussen alle theorieën geprobeerd... Laten huilen, het troosten opbouwen, iedere tien minuten troosten, inbakeren, noem het maar op. Niets lijkt te werken. </p><p>Hij doet dus ook maar een paar (soms maar twee) hazenslaapjes op een dag. Hierdoor is hij ‘s avonds oververmoeid en is hij echt ontroostbaar aan het huilen. </p><p>Hij moet straks twee dagen in de week naar de gastouder en twee dagen gaat mijn moeder oppassen. Hier zie ik dus echt vreselijk tegenop, omdat hij continu loopt te huilen... Ik laat hem dan dus niet met een gerust hart achter, ben ik bang. </p><p>Iemand enig idee wat ik moet of kan doen? </p><p>Niet gaan werken is voor mij geen optie.. Aangezien ik een alleenstaand moeder ben, het geld hard nodig heb én ik daarbij ook gewoon wil blijven werken. Ook is het voor mij écht geen optie om hem de hele dag door in een draagdoek bij me te hebben, hoe graag ik dat ook zou willen. Maar zeker voor de gastouder en mijn moeder is dit natuurlijk helemaal geen optie. </p><p>Ik hoor het heel graag! </p><p>Groetjes, een op dit moment wanhopige wordende moeder. </p>