Huilbaby ?

Wat heb ik respect voor jou zeg, mijn zoontje van bijna 11 weken is ook erg onrustig. Vannacht sliep hij voor het eerst door, nachten gaan dus de goede kant op. Maar overdag... drinken gaat slecht en slapen ik eigen bedje ook. Als ik dan ga wandelen met de wandel wagen dommelt hij wel even weg. Maar zodra ik stil sta met de wagen is hij klaar wakker. Ik ben overal al geweest . Kinder arts. Osteopaat, CB.. nu ga ik naar de chiropractor.. wanhopig is het juiste woord. Bijna niet vol te houden. En wij zijn nog met z’n 2en. Ik vind je een hele stoere super mama! 

Herkenbaar verhaal! Dit had ik met mijn eerste kindje ook...:( Echt niet leuk en ook pittig voor jou! Wat bij ons voor een ommekeer heeft gezorgd, was het boek ‘baby in droomritme’. Leest makkelijk en het is heel duidelijk wat je moet doen. Heeft mij heel erg geholpen en ons kindje ook. Toen hij overdag beter ging slapen, werd hij ook veel vrolijker! 
Nu bij de tweede pas ik dezelfde dingen toe en ligt het boek als een soort bijbel op tafel, ik kijk er regelmatig nog even in. 

Terug
Bovenaan