Huilbaby

Ja we kunnen de nutramigen inderdaad nog proberen, ik ben altijd wel een beetje bang om weer over te stappen van voeding.. hoorde van iemand dat die nutramigen ook niet echt lekker is maar ik vind de pepti ook niet echt lekker    ruiken.. is de nutramigen dan nog verder verknipt? 

Hoi, hier hetzelfde meegemaakt met mijn dochter die nu 3,5 jaar is. Krijsen, overstrekken, hyperalert, open billen door zure ontlasting, haarzelf wakker maaien met armpjes. Schrikken van de kleinste geluiden zoals kraan of lichtknop. Ten einde raas was ik. Via cb bij osteopaat gekomen.
Osteopaat vond een blokkade tussen de dikke en dunne darm. Daar elke dag licht masseren als ze rustig was... maarrr, dat was ze nooit.
Zelf onderzoek gaan doen.. ben toen overgestapt naar sab simplex druppen (Duitse online drogist is het te vinden). Ook begonnen met Nutrilon Prosyneo (geknipte koemelk eiwitten, op aanraden vd osteopaat,). Heb de klok losgelaten als leidraad voor voedingen en slaapjes. Bij de eerste tekenen gelijk actie ondernomen, dus ook wakker wegleggen op slaapkamer. En strak ingebakerd in de Pacco Piccolo inbakerzak.
Binnen exact 1 week had ik een heel ander meisje. Het ging zelfs zo snel dat mijn overspannen hoofd het niet kon bijbenen en juist bang was of ze nog wel ademde haha..
Elke kindje is anders, maar weet dat alerte kindjea veel baat hebben bij rust, reinheid en regelmaat. En dit blijft qua karakter heb ik gemerkt ;)

Heel veel sterkte! Het is een fase.. ook al lijkt dat nu even niet zo.

Terug
Bovenaan