huilbaby

He bah dat is vervelend,
Wij hadden dit ook met Thijmen en ik wist niet was het was. Heb alles geprobeerd. Ik vond het soms erg moeilijk te genieten en ik vond het zo zielig.

Wij zijn begonnen met inbakeren en dit heeft wel iets geholpen. Achteraf denk ik dat Thijmen vaak last van zijn darmpjes had, hierdoor niet kon slapen en daardoor weer oververmoeid was. Zo huilde hij dan weer omdat hij kramp had en dan weer omdat hji oververmoeid was.
Maar zoals ik al zei ik vond dat erg moeilijk om te zien wat er met hem aan de hand was. We zijn voor de zekerheid naar de huisarts geweest en een keer extra naar het CB om iets medisch uit te sluiten.
Ik wil je heel veel sterkte wensen want dit zijn zware tijden.

Als het net zo gaat als Thijmen dan wordt het steeds een beetje beter. Vanaf 6 weken ging het steeds een beetje beter, en vanaf 3 maanden ging het goed en kunnen we echt heerlijk genieten!! Thijmen is nu 4,5 maanden en het gaat nog steeds goed, het inbakeren zijn we inmiddels weer af!!

Liefs Janneke

Hoi Sara,

Erg herkenbaar allemaal. Mijn dochter (nu 4 mnd) huilde ook erg vanaf de 2e week en het werd alsmaar erger. Ik dacht ook aan darmkrampjes. Allerlei druppels geprobeerd en niets hielp. Toen na overleg met CB overgegaan op andere voeding tegen krampjes maar dat hielp ook niets. Toen op eigen initiatief afspraak gemaakt bij een Chiropractor en die contstateerde dat het nekje en het bekken iets vastzat. Dat vastzittende bekken kon wel eens de oorzaak zijn van de krampjes. 4 behandelingen gehad en het ging zowaar een weekje de goede kant op maar toen kwamen de klachten terug. Wij hadden ook sterk het gevoel dat dit huilen/krijsen echt niet normaal was en dat onze dochter echt veel pijn had. De wanhoop echt nabij zijn we toen nogmaals op het CB bij de arts geweest en die stelde voor te gaan inbakeren. Ze sliep daarna wel rustiger maar de klachten waren zeker niet over. We hebben toen ook op advies van de arts na een week voeding geprobeerd voor koemelk allergie (Nutrilon Pepti). Na 1 DAG deze voeding te hebben gebruikt kennen wij onze dochter niet meer terug. Vrolijk, lachen, gillen... helemaal super. Alleen er jammer dat het 3 maand geduurd heeft voordat we er achter waren. Ze heeft gewoon al die tijd pijn gehad en dat is wel zielig. Het blijkt dus wel dat ons gevoel juist was. Ze zeggen ook altijd; '"volg je moedergevoel". Dus heb je echt het idee dat er iets aan de hand is, trek dan ook aan de bel op het CB en laat je niet met een kluitje in het riet sturen.

Heel veel suc6.

Helèn (mama van Bas (3) en Floor (4mnd)

hoi,
ik herken je verhaal direct.
toen mijn dochtertje 3 weken was schreeuwde ze ook alles bij elkaar.
op het laatst bijna 24 uur op een dag.
door het cb werd ik niet serieus genomen en kreeg als antwoord tja mevrouw dat doen babies nu eenmaal en tot 3 maanden kunnen ze goed last hebben van darmkrampjes.
ja tuurlijk dat snap ik maar niet 24 uur per dag.
toen ze 6 weken was heeft ze een week in het ziekenhuis gelegen en daar zijn ze er achter gekomen dat ze last had van reflux en er dus maagzuur naar boven kwam.
hier heeft ze toen medicijnen voor gekregen en ik moest het hoofdeind ophogen zodat ze niet meer plat in bed lag en daardoor er geen maagzuur naar boven kon komen.
maar al met al zag ik niet echt vooruit gang.
ze lag ook steeds overstrekt in bed. en daardoor had ik toch sterk het idee dat ze nog ergens last van had.
ik heb toen een osteopaat gebeld en ben blij dat ik daar toen met haar naar toe ben gegaan.
goh we hadden ineens rust in huis. heerlijk was dat.
ze had een blokkade in haar bovenste nekwervel en een blokkade in haar middenrif.
sinds ik met haar bij de osteopaat geweest bent is ze van haar medicijnen af.
ik zal zeker een afspraak maken voor je kindje want hoe vroeger je er met je kindje heen gaat hoe beter ze je kunnen helpen.
wil je hier meer info over lezen ga dan even naar de site www.osteopathie.nl
hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt.
meid ik wens je veel sterkte, ik weet hoe vermoeiend dit is.
inmiddels is mijn dochtertje alweer 1 jaar en het gaat nog steeds heel goed met haar.
groetjes anja

o ja nog dit was ik nog vergeten te zeggen.
cinababy hielp bij mijn dochtertje ook niet.
wat wel heel goed hielp was sap simplex.
helaas kun je dit niet in nederland krijgen, je kunt dit alleen maar in duitsland krijgen.
ik weet niet of je in de buurt van enschede woont.
als dit wel het geval is dan kun je het wel bij de da drogist in glanerbrug krijgen.
op het flesje staat dat ze er 30 druppels van mogen hebben.
maar dat heb ik nooit gedaan.
op advies van de kinderarts heb ik haar 5 druppeltjes gegeven.
en zodra ik haar dit gaf was binnen 5 minuten de krampen bij haar weg.
groetjes anja

Meid, ik geef je 1 goede raad, maak eens een afspraak met een osteopaat; Kan zijn dat je een Kiss kindje hebt, had er hier ook eentje, had ook koemelkallergie en eczeem. Inbakeren heeft bij ons ook goed geholpen. Wil je ons verhaal nog wel eens vertellen, maar moet nu gaan werken, als je interesse hebt, kan je me mailen.

grtjs, en succes, maar er is een oorzaak, je kindje huilt niet zomaar, het is niet normaal. en het huilen de hele dag ken ik echt, ik begrijp je. Maar een osteopaat kan wonderen doen.

Bea

Sab Simplex

Als het "BOERTJE" niet komt.
Of bij borstvoeding of met flesvoeding – naar een maaltijd leiden de meeste baby’s aan krampjes en buikpijn . Wat valt er te doen?
De lucht moet eruit.

Regelmatige huilbuien, een half uur naar het eten, zijn een onoverhoorbaar teken voor verteringsproblemen, de zogenaamde "Driemaandskolieken"
Bij een Voeding uit melk kan tijdens de maag -darmpassage schuim ontstaan. De ingesloten lucht kan niet ontsnappen en dit veroorzaakt pijnlijke buikkrampen .
Sab simplex helpt snel en betrouwbaar. De werkzame stof van Sab simplex lost de schuim op, en zo kan het darmgas ontsnappen.
Sab simplex heeft geen invloed op de gewone werking van de maag en darm. Het wordt niet in het lichaam opgenomen. Storende bijwerkingen zijn daarom niet bekend.
Zo gaat het makkelijker
Sab simplex vinden baby’s lekker, want het smaakt naar framboos.
Sab simplex is makkelijk in te nemen. Een lepeltje met 15 druppels voor de borstvoeding of gewoon 15 druppels in het flesje.
Sab simplex is sinds 35 jaar een betrouwbaar product.

Helpt snel

Hooggedoseerd

Goedkoop

In 30 of 120 ml
Sab simplex maakt het makkelijk voor ouders en kind.

Een herkenbaar verhaal!!

Onze zoon (bijna 3 weken oud) is sinds een paar dagen ook ontzettend veel aan  het huilen. Eerst alleen overdag tot einde van de middag, maar nu ook 's avonds en  afgelopen nacht is hij ook aan het spoken geweest.
Een vriendin adviseerde het boekje van Ria Blom (is hier ook al door iemand anders genoemd) en ik moet  zeggen dat het een heel fijn boekje is om te lezen. De vriendin heeft het gebruikt voor haar dochter en ze zweert erbij!  

Ria schrijft dat  vanaf 2 weken na de geboorte baby's soms ineens kunnen beginnen met  veel huilen. Door de een of andere reden raken ze oververmoeid of overprikkeld  en kunnen ze niet meer zelf in slaap komen. Onze zoon wilde overdag alleen nog slapen  bij pap of mam op de borst. Geen denken aan dat meneer in zijn wiegje of kinderwagen wilde blijven liggen! In het boekje staat heel duidelijk hoe je kunt zorgen voor regel en structuur.

Om 11.00 uur heeft Milian een fles gehad, daarna hebben we nog even geknuffeld en toen heb ik hem met een benendoek (alleen een doek om zijn beentjes tot in de oksels)  ingebakerd en strak ingestopt in zijn eigen wiegje op zijn eigen kamertje. Misschien dat dit hem zo meer rust brengt dan beneden in de kamer slapen.  Hij ligt er nu een half uurtje en huilt met tussenpozen, die steeds langer worden. Zonet heb ik even gespiekt om het hoekje, een dekentje teruggeslagen omdat hij toch een beetje warm was en hij is nu al 10 minuten stil.. ik ben benieuwd!!

Ik weet hoe vervelend het voelt en hoe het op je eigen gemoedsrust werkt.. Het is zo moeilijk om positief te blijven, terwijl je zelf zo moe bent..

Succes!! Laat je even weten hoe het verder verloopt??
Groetjes, Harma

Terug
Bovenaan