huilen huilen huilen

Lieve Annet,

Kom hier dan krijg je een mega dikke knuffel van me!
Ach meid, je mag echt altijd je hard hier luchten hoor. We weten allemaal hoe er het kan zijn en duimen gewoon verder voor je. Gelukkig heb je ook steun aan je manneke. Hoop dat jullie tijd ook snel komt.

Veel liefs Linda

hoi hoi

goh meid wat ellendig dat je je zo voelt... je wilt zo graag en dan ook nog wachten.........

het is niet eerlijk..   huil maar lekker uit en kruip maar lekker dicht tegen je mannetje aan....

maar weet dat jou tijd echt wel een keer komt..........want ik duim voor je dat het straks raak mag zijn en dat al dat wachten beloont mag worden.

heel veel liefs tobi

Lieve Annet

Jeetje meid wat lees ik hier altijd zware berichtjes van jou! Het zit je allemaal echt niet lekker he!. Je bent ook al zo lang bezig. Ik hoop dat je wel veel steun hebt aan al de meiden die hier met je meevoelen en denken.
Misschien is het wel even lekker dat je je er een maandje niet druk om hoeft te maken, en kan je je gedachten even op iets anders zetten!
Heel veel sterkte in ieder geval.

Liefs Faye

He Annet,

Hopelijk ken je me nog.... Sorry dat ik zo lang afwezig ben geweest, had flesje water op laptop gegooid en aangezien hier in Belgie niet zo snel waren, hebben we bijna 3 mnd zonder gezeten... En op de een of andere manier kon ik op werk niet inloggen... (geblokkeerd door hoofdkantoor misschien..??)

Maar wat rot om te lezen allemaal, hoopte je zo terug te zien bij het zwangere forum... Houd moed, snap dat het heel moeilijk is...

Met mij gaat alles oke, nu 16 wkn, 4 dgn zwanger. Nog steeds ochtendmisselijkheid, maar heb het er uiteraard graag voor over... Maar goed daar val ik je allemaal niet mee lastig, snap dat je andere dingen aan je hoofd hebt..

Hou je haaks lieve Annet!

Liefs Sam

Hoi meiden

Weet je, als jullie niet zo lief voor me waren, had ik het een stuk moeilijker. Gisteravond las ik jullie eerste reacties, en fleurde ik al weer aardig op.

Ben vandaag met mijn moeder naar de stad geweest en die vertelde me dat ze al op zoek was naar het middel waardoor zij (na 8 jaar en een dokter die het opgaf) toch zwanger is geworden. Ze vertelde dat ze het ook heel erg hoopt voor me, en ze mij echt niet gunt wat haar is overkomen. Dat was dus toch wel weer erg lief.

Vandaag gaat het ook al weer een stuk beter hoor. Het zullen ook wel een beetje de zenuwen voor maandag zijn: dan wordt mijn mannetje besneden........ Is toch best een beetje griezelig allemaal.........

Maar goed, dankjulliewel maar weer..............
Hele dikke
Annet

wat kan het soms erg zijn om te wachten en loop niet alles hoe je wil.
maar vergeet niet je bent ergens voor bezig en lekker gestopt met de pil.
je voelt je zo ongelukkig,al is dat maar voor even,
maar heb geduld want ook jij krijgt het geluk in je leven!
sommigen zullen het echter misschien nooit meemaken en die vissen altijd
achter het net.
maar wij gaan met stapjes voorruit ook al duurt het wat lang!!
eens gaat het gebeuren en hebben we pret.
dan vis je er niet meer naast want dan is het tijd voor je wondernet!!
gr voetbalgek

Hey Annet, fijn dat je je weer een beetje beter voelt.
Lief van je moeder om dat middel te gaan zoeken.

Wat ik me nog afvroeg: wanneer zijn je vruchtbare dagen eigenlijk?
Zit er niet een kansje in dat je zondag nog gauw ff klust, of zeg ik nou iets stoms.
Gezond zaad kan het lang uithouden in de baarmoeder hoor!

Nouja, als ik nu iets stoms heb gezegd moet je dit berichtje maar als niet geschreven beschouwen. Afgesproken?

Liefs,

TeHa

haha Teha, had ik zelf ook al bedacht hoor. Ik ben gewoon verder gegaan met tempen, en maandag ochtend (heb ik al aan manlief gemeld) moet er echt nog even geklust worden....... En dan hebben we misschien een heeeeeeeeeeeeeeele kleine kans.... (niet echt romantisch, maar kindje zal het ons later vast vergeven haahahah)

Dus niks geks gezegd hoor hihi.
Dikke kus Annet

Terug
Bovenaan