Huilen huilen huilen.

Voeding indikken met jbpm en ons hebben ze geadviseerd 3 standen speen, kunnen ze zelf doseren, als ze dan stoppen met drinken dan komt er neit meer uit, dat is ook zo met borstvoeding. Bij ons werkt dat goed.
Heeft hij last van oorontsteking of keelpijn?
Oorontsteking is erg pijnlijk en telkens als ze slikken willen ze neit meer. Heb je het bedje al wat schuiner gezet hoofdeinde omhoog?
Andere melk proberen, licht verteerbaarder.

Ons zoontje heeft ook veel gehuild en het gaat gelukkig nu een stuk beter. Toch de regelmaat blijven bieden. Wij hebben tot dat hij 4,5 maand was in een bakerzak gehad, dat hielp goed.

Voor de rest heb ik neit veel tips, ik hoop dat je hier iets mee kan.

MEt overstrekken kun je naar osteopaat gaan en naar fysio hebben wij ook gedaan, osteopaat is baat het neit schaad het niet. Fysio zijn wij meteen heen gegaan en heeft goed geholpen.

Gr WENdy

Vervelend om te horen! We hebben ook een lastige eetperiode met Laura gehad. Ik heb werkelijk de kruidvat leeg gekocht met alle soorten merken en maten spenen... Uiteindelijk vond ze de 1,2,3 speen van difrax fijn, terwijl de S of de M speen geweigerd werd. Was wel dezelfde vorm, dus begrijp het nog steeds niet, maar allang blij dat ze weer goed eet :). Misschien is het wel een periode? Bij ons heeft het 4 weken geduurd. Nu eet ze weer helemaal goed!

Ben je al bij de HA geweest? Hoe gaat het nu? Heel veel sterkte!!

Vervelend dat Gideon zo veel huilt. Geen tips van mijn kant (meisje huilt maar heel af en toe). Maar wel heel veel sterkte.

Hopelijk komen jullie achter het probleem of wordt het gewoon een stuk beter.

Hoi,

Ik herken dit zeker! Vince huilde in eens ook heel veel. Niets hielp.. Zijn 3 weken geleden naar een osteopaat geweest met Vince. 2 behandelingen gehad en het gaat stukken beter. Huilt nu maar af en toe. Rond het eten, op het aankleedkussen of net voor zijn fles. We gaan nu door naar de kinderfysio.

Ik kan het je echt adviseren.. wij zaten er ook doorheen,sliepen weinig.. nu zijn we alle 3 weer vrolijk.. ook lacht Vince veel meer en maakt meer geluidjes sindsdien!

Kus

Hey Marie,

Wat vervelnd zeg.
Ik weet hoe vermoeiend het is zo'n krijsend kind dat niet kan slapen.
Wat zei de huisarts maandag?
Klinkt mij wel een beetje in de oren als reflux.
Ik hoop dat het gauw beter gaat met Gideon want dit is voor jullie allemaal heel slopend!

Veel sterkte.

Knuffel van Finn en mij!

Terug
Bovenaan