Voeding indikken met jbpm en ons hebben ze geadviseerd 3 standen speen, kunnen ze zelf doseren, als ze dan stoppen met drinken dan komt er neit meer uit, dat is ook zo met borstvoeding. Bij ons werkt dat goed.
Heeft hij last van oorontsteking of keelpijn?
Oorontsteking is erg pijnlijk en telkens als ze slikken willen ze neit meer. Heb je het bedje al wat schuiner gezet hoofdeinde omhoog?
Andere melk proberen, licht verteerbaarder.
Ons zoontje heeft ook veel gehuild en het gaat gelukkig nu een stuk beter. Toch de regelmaat blijven bieden. Wij hebben tot dat hij 4,5 maand was in een bakerzak gehad, dat hielp goed.
Voor de rest heb ik neit veel tips, ik hoop dat je hier iets mee kan.
MEt overstrekken kun je naar osteopaat gaan en naar fysio hebben wij ook gedaan, osteopaat is baat het neit schaad het niet. Fysio zijn wij meteen heen gegaan en heeft goed geholpen.
Gr WENdy
Heeft hij last van oorontsteking of keelpijn?
Oorontsteking is erg pijnlijk en telkens als ze slikken willen ze neit meer. Heb je het bedje al wat schuiner gezet hoofdeinde omhoog?
Andere melk proberen, licht verteerbaarder.
Ons zoontje heeft ook veel gehuild en het gaat gelukkig nu een stuk beter. Toch de regelmaat blijven bieden. Wij hebben tot dat hij 4,5 maand was in een bakerzak gehad, dat hielp goed.
Voor de rest heb ik neit veel tips, ik hoop dat je hier iets mee kan.
MEt overstrekken kun je naar osteopaat gaan en naar fysio hebben wij ook gedaan, osteopaat is baat het neit schaad het niet. Fysio zijn wij meteen heen gegaan en heeft goed geholpen.
Gr WENdy