Hoi,
Wij hebben een zoon van nu 4 maanden. Zo'n 3 weken terug kreeg hij het ineens in zijn hoofd om weer 's nachts te gaan komen, terwijl hij al doorsliep vanaf de 5,5 week! Dus gaf ik hem steeds 's nachts weer de fles. Maar ik was dat al snel zat. Hij dronk 's nachts nl niet eens zijn fles leeg en lag heel lief en vrolijk naar me te lachen. Hij vond het allemaal wel gezellig. Toen heb ik hem een nacht laten huilen. Ik dacht; dan de oudste maar wakker, maar ik móet hem hier vanaf hebben. Idd werd de oudste wakker. Die tussen ons in genomen. Die kleine heeft 3 kwartier liggen huilen en toen werd hij stil. Doorgeslapen tot 8 uur! Dus hij had idd echt geen honger anders had hij niet zo lang geslapen. De volgende nacht begon hij weer. Toen ben ik even naar hem toe geweest. Even met hem geknuffeld en hem (zonder fles) weer weggelegd. Hij is weer heerlijk in slaap gevallen. Na een week hebben we hem niet meer gehoord 's nachts.
Als je echt niet wilt dat je oudste wakker wordt, leg je zoon dan in de wandelwagen in de woonkamer als hij 's nachts wakker wordt en laat hem dan daar huilen. Als je zeker weet dat het geen honger is is het vaak een kwestie van even doorzetten en een poosje met kromme tenen in bed liggen.
Suc6, hopelijk gaat hij gauw doorslapen.
Groetjes Corina