huilen met naar bed gaan

Hoi,
Dit is volgens mij gewoon een fase, die gewoon weer overgaat. Onze oudste zoon deed dit ook toen hij zo oud was en dit ging gewoon over, wel volhouden. Hij is nu bijna 3,5 jaar en slaapt 's middags nog steeds. Bo wordt in feb. 2 jaar en ook hij zit nu in de fase dat hij moeilijker inslaapt en korter slaapt, maar dit gaat echt weer over.
Het zou zonde zijn als je nu je kindje gaat ophouden, want over een paar weken slaapt het weer als daarvoor, is mijn ervaring tenminste.
Succes!
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en Lot

die nachten breken je toch wel behoorlijk op zeg.
vanacht weer van 3 tot 6 opgelopen met nathalia.
krijsen als ze haar bedje weer zag!!!!

daarin tegen heeft ze tot 10 uur geslapen net.

Hier gebeurt het ook wel maar niet altijd en ik blijf bij haar tot ze is gekalmeerd ongeveer 15 min tot 30 min soms langer.
Ik knuffel dan met haar en praat met haar en dan is het goed.
Maar ik moet zeggen dat ze wel een hele pittige dame is net als haar broer maar nog erger

Het ging weer fout ik was nog niet klaar met mijn verhaal. Het is gewoon een fase ze gaan steeds meer dingen beseffen en wat dacht je van dromen.
Milton heeft net een periode achter de rug dat hij telkens midden in de nacht zijn droom kwam vertellen toen heb ik hem duidelijk gemaakt dat hij het sochtends mag komen vertellen

@ Noor, goed om te lezen dat het over gaat. Ik kan het me van de andere kids niet zo goed herinneren.
Leah heeft deze week al 2x haar middagslaap overgeslagen; ze is dan 2 uur lang in haar bedje aan het zingen, spelen en gek doen. Wel ligt ze dan 's avonds om 18.00 uur in haar bed en slaapt dan direct.
Maar ik vind het sowieso ook nog veel te jong om de middagslaapjes over te slaan, daarom kon ik me al niet voorstellen dat we al in die fase beland waren.
We houden gewoon vol, en inderdaad: slaapt ze niet, dan rust ze toch lekker even uit in haar kamertje....

@Hannah38, ja inderdaad. Ook ik weiger te geloven dat een kindje van nog geen twee van de een op de andere dag 's middags niet meer zou hoeven slapen.
Ik hoor om mij heen heel veel 'slaapproblemen' rond deze leeftijd... jammer, maar het gaat wel weer over.
Groetjes, Noor

ik had jullie berichten al eerder gelezen en dacht nog hoop toch echt niet dat lynn ook in die fase terecht komt.
NOU DUS TOCH WEL!
vanaf vrijdagavond begon ze keihard te huilen toen ze in bed lag, heeft ze een uur volgehouden en zaterdagavond ook weer. en vanochtend heeft ze met tussenpozen vanaf 5 uur gehuild. En dan niet mopperen nee echt overstuur huilen.
Mag hopen dat het een korte fase is want het is wel vermoeiend en niet alleen voor haar....
groetjes annelies

Terug
Bovenaan