Huilen om Speen kwijt in de nacht

Hier exact hetzelfde als Lewis. 3 spenen in bed, 2 op de commode die ik dan snel kan pakken s nachts als ze ze kwijt is. Zo hoef ik nooit op m'n knieën onder het bed..

Maar ook hier zijn bij beide dochters de spenen 'knuffels ' geworden. Ze tutten ermee en hebben er 3 nodig om in slaap te vallen haha! Toch was m'n oudste met ruim 2.5 van de speen af, ondanks dat ze er dus altijd 3 a 4 in d'r bed had en het ook d'r knuffels waren..

Ik gebruik al sinds Dat hij 2 maanden is een speendoekje... Was voor mij om het makkelijker te vinden in het donker. En inmiddels is het zijn troostdingetje geworden. Hij kan het makkelijk vinden en het valt niet zo makkelijk door de spijlen heen.

Dankjullie wel allemaal!. Ik heb de rest van de spenen gepakt 3 in haar bedje gelegd waarvan 1met knuffeldoekje eraan. 
Het was vanacht nog even wennen en zoeken soms voor haar. Ik hoefde maar 1 x uit bed omdat ze ze niet kon vinden. Dus het was maar 1 keer daar gaan we weer haha. 

Oh ik zou niet beginnen aan meerderr spenen in bed leggen. Dan is het afleren straks moeilijker.
Wij hebben een speentje van wubbanub, daar zit een knuffel aan. Je kunt die knuffeltjes ook los kopen. Die kunnen haar gezicht niet volledig bedekken dus zal ze niet in stikken. Ze heeft eigenlijk nooit dat ze wakker wordt omdat ze haar speen kwijt is omdat ze hem door die knuffel makkelijk terugvindt. Ook bij mijn oudste haddrn we die, bij haar ook nooit gezeur gehad in de nacht.

Terug
Bovenaan