Huilen om speen

Ik heb een tijdje zelf gevonden dat ze zonder speen moest kunnen slapen. Wat een ellende...
En zal ik je zeggen: ze is nu 6,5 maand en valt soms zomaar ineens wel in slaap zonder speentje. Het verandert continu, dus doe wat nú werkt.

Waarom zou een kleintje van 10 weken al zonder speen moeten kunnen? Zo’n kleintjes hebben vaak nog heel veel zuigbehoefte. Lekker speentje blijven geven hoor!
Mijn zoontje van 8 maanden heeft in bed ook nog steeds zijn speentje nodig om in slaap te komen en ja, ook ik moet er snachts nog steeds geregeld uit ( de afgelopen 3 nachten niet btw, dus keep my fingers crossed ?) om het speentje weer even terug te doen. Alles op zijn tijd en lekker doen wat jij denkt dat jouw kleintje nodig heeft! Anders mensen horen zich er simpelweg niet mee te bemoeien. En n mening? Tja, die heeft iedereen en iedereen vindt overal wel wat van. Niks van aantrekken en doen wat voor jou goed voelt!!!

[quote quote=10186288]Waarom zou een kleintje van 10 weken al zonder speen moeten kunnen? Zo’n kleintjes hebben vaak nog heel veel zuigbehoefte. Lekker speentje blijven geven hoor! Mijn zoontje van 8 maanden heeft in bed ook nog steeds zijn speentje nodig om in slaap te komen en ja, ook ik moet er snachts nog steeds geregeld uit ( de afgelopen 3 nachten niet btw, dus keep my fingers crossed ) om het speentje weer even terug te doen. Alles op zijn tijd en lekker doen wat jij denkt dat jouw kleintje nodig heeft! Anders mensen horen zich er simpelweg niet mee te bemoeien. En n mening? Tja, die heeft iedereen en iedereen vindt overal wel wat van. Niks van aantrekken en doen wat voor jou goed voelt!!![/quote]
Nee dat weet ik ook wel.. maar toch lastig als mensen kritiek hebben, zelfs te horen gekregen ze is niet de koningin 

Terug
Bovenaan