huilen

Ons zoontje had ook vreselijk last van krampjes en ik heb alle avent flessen de deur uit gedaan en nieuwe bfree flessen gekocht.
En tada geen omneo meer nodig en nooit geen krampjes meer gehad

succes

Ook ik heb een dochter die veel last heeft/had van darm krampjes.
Helaas de venkel/cinababy en andere middeltjes hielpen hier niet. Zoals 1 van de vorige reacties is de massage, fietsen op buik liggen het beste middel, ook in een warm bad of een kruikje helpen goed.

Veel suc6!!

hoi,

Mijn dochter was in het begin erg ongedurig, huilde veel als ze moest slapen. Dus heb ik haar ingebakerd. Misschien is dit de oplossing voor jullie probleem. Kijk goed naar haar als je haar in bed legt, wat gebeurt er als ze in slaap valt? Is ze ongedurig, begint ze te bewegen met de armen? Het is het proberen waard.

succes

Middeltjes hielpen hier niet tegen de krampjes. Scheutje olijfolie door de fles werkt wel als je kindje ook last zou hebben van verstopping. Wat wel werkte tegen de krampjes: voorkomen dat je kindje zich overstrekt: met ruggetje tegen je aanhouden en dan een arm schuin over de buik naar de schouder en met de andere een de beentjes in kikkerhouding (gebogen) over de buik houden.

Succes. Krampjes houden echt vanzelf op. Bij mijn zoontje helaas pas toen hij 9 weken was.

Sabrina

Terug
Bovenaan