huilen ;(

Jaaah hier ook 1 die er regelmatig last van heeft,vooral katten tegen m,n vriend hij zegt dan net de verkeerde dingen en daar kan ik dan echt van doordraaien,ik loop dannte schelden en te tieren tegen hem niet normaal meer,en daarna ga ik janken als een klein kind.
En pas geleden was er op tv een filmpje te zien over siep en jelle en dat die zwangere cavia dood ging nou ik heb me toch zitten brullen!!!!!!!!
[parodie van stan van emenem]
Ja ik herken het heel goed,het zijn de hormonen ja.
groetjes

Ik heb laatst een vreselijke aanstellerige jankbui midden in de AH gehad, omdat het brood was uitverkocht een kwartier voor sluit. No way dat ik daar ooit nog naar binnen durf.... (Gelukkig verder geen klanten in de buurt die het hebben gezien, alleen dat zielige arme bakkertje van de AH zelf...)

En op dat moment vond ik nog dat ik er alle recht op had om me zo te gedragen...
Nu, in rustige "normale" toestand (ondanks mijn totale hersenverweking) schaam ik me toch echt kapot!

Ja, heel herkenbaar. Mijn vriend heeft het erg zwaar. Net boodschappen gedaan en dat ging maar net goed. Leuk die hormonen (en als iemand dat tegen me zegt dan ga ik helemaal door het lint)
Groetjes Peet

Hihi, moet wel lachen om sommige verhalen. Sorry hoor... Het is natuurlijk niet leuk als het jezelf overkomt, maar vooral die bakker is erg grappig....

Ik ben ook niet lief de laatste tijd. Ik ben heel verkouden, ben vreselijk moe, er moet nog vanalles geverfd en gedaan worden, dus mijn man krijgt vaak de wind van voren. Gelukkig is hij vrij relaxed, en weet hij er meestal mee om te gaan, maar soms word ik juist door die houding weer pis en pis link.

Verder heb ik minder geduld voor de kinderen. Dat vind ik soms wel erg, die kunnen er tenslotte ook weinig aan doen.

Terug
Bovenaan