Huilt na elke voeding

<p style="text-align: left;">Ons meisje is 2 weken oud  en ik geef borstvoeding. Ze hapt goed aan en ik heb genoeg melk. </p><p>De afgelopen dagen huilt ze na elke voeding. Krampjes, honger, boertje. Pff ik ben er zo onzeker van. </p><p>Er is al lactatie deskundigr geweest omdat ik teveel melk had. Zij had advies om 1 borst per voeding te geven zodat die echt goed leeg gedronkrn wordt. Wel ondertussen keer verschonen. </p><p>Nu zij zo huilt bied ik ook de andere borst aan dan drinkt ze een beetje maar blijft huilen. </p><p>Terwijl als ze afgekolvde melk uit fles krijgt dat niet doet. </p><p>Overdag gaat t nog wel om haar te troosten maar in de nacht vind ik t erg pittig. Ook ivm keizersnee. Mijn man helpt goed maar moet morgen gewoon weer werken. Iemand nog tips</p>

Hoi, heb je al naar reflux gekeken? Mijn kindje heeft reflux, en huilt/huilde ook na elke voeding. Echt om gek van te worden... 
Wij hebben nutriton aan de voeding toegevoegd en het gaat nu stukken beter.. 
Na de voeding laten we hem minimaalb10 minuten rechtop zitten.
Reflux is niet altijd zichtbaar, wi merken het vooral aan erg hard slikken en soms moer hij na het slikken ook echt huilen ervan.
Succes, ik weer hoe zwaar het kan zijn! Die baby houdt er geen rekening mee dat je als moeder moet herstellen helaas.

Heb wat gelezen over reflux. Maar hier denk ik zelf nog niet aan.  Ze spuugt soms wel wat mondjes terug. Maar rest van symptomen herken ik niet.  
Poeh vind t lastig. En vooral zo sneu. Ook voel ik me onzeker over de borstvoeding. 
Bedankt voor je reactie vast

Hoi,
ik denk ook aan reflux als ik dit lees. 
Krampjes zou ook kunnen. Boert je kindje wel na de voeding? 
Het is zwaar maar het duurt even voordat je de signalen en huiltjes van je kindje goed gaat herkennen. 
Ik zou je aanraden om een keer naar een osteopaat te gaan. Die kijken net weer op een andere manier dan een kinderarts of consultatiebureau.. 

Ik denk eerder aan krampjes. Meestal begint dat rond de 2 weken. Is heel vervelend en vooral ook erg zielig! Mijn zoontje heeft het ook heel erg gehad. Je kunt proberen om hem met zijn buikje op je arm te dragen, zo dat zijn buikje op jouw handpalm ligt. Die tegendruk wil nog weleens helpen. Buikje masseren of met de beentjes fietsen. Ook een warm pittenzakje op de buik leggen kan de pijn verzachten. Soms helpt n speentje ook. Bij mijn zoontje werkte soms het ene en soms weer het andere. 

Wat betreft keizersnede, heb ik ook gehad en ja, dat is heel pittig! Zeker als je nog maar 2 weken geleden is. Zorg dat je echt voldoende rust als je baby ook slaapt. Doe verder niks als alleen de verzorging van je kleine, vooral nu ze soveel huilt. Vraag hulp van je ouders, schoonouders, goede buren, vrienden of weet ik wie. Echt doen! Anders kom je jezelf keihard tegen! 
Succes!!

Bedankt. Ik heb het nog niet meer consentatiebureau over gehad. Dus geen idee wat hun zeggen. 
Krampjes heeft ze ook af en toe en dan helpt t indd om haar op haar buik op de arm te leggen.  
Reflux.. Ik twijfel heel erg. Denk niet echt dat t dat is.  Meer t idee dat ze teveel en te snel drinkt. En mijn borsten veel melk geven. Zo lastig! Bedankt vast voor jullie reacties ik ga t eens voorleggen aan een arts. 
Osteopaat is ook inderdaad een goede optie

Als je denkt dat het komt door dat je teveel melk hebt en zij gewoon te gulzig drinkt, kun je ook proberen om op je rug te liggen, haar op haar buik bovenop je te leggen en op die manier te voeden. Dan werkt de zwaartekracht een beetje tegen tegen de vele melk die ineens op haar af komt, waardoor ze wat harder moet werken en de melk rustiger komt. Dat was de gouden tip die de lactatiekundige mij gaf, ik had ook heel veel melk en een te heftige toeschietreflex. 
Ik herken trouwens niet heel erg dat iedere keer huilen na de voeding, maar iedere baby is natuurlijk anders. 
Misschien heb je er wat aan! 

Jaa die houding is mij ook geadviseer alleen wat ik naar vind is dat haar neus helemaal in mijn borst gedrukt wordt. En t dan lijkt of ze niet goed kan adem halen. Mijn man vond t al helemaal niks. Maar wil t toch blijven proberen. 
T huilen is minder als ze afgekolvde melk uit de fles krijgt. Zit er best wel mee. Weet ook niet waar ik moet zijn om deze vraag te stellen. Bij lactatie deskundige of consultatiebureau. 

Terug
Bovenaan