huiltje in slaap

Het was me al een paar keer opgevallen maar nu dus weer. Tyche slaapt lekker en ineens een heel zielig huiltje... en dan weer stil. Hebben jullie kindjes dit ook??
En wat zou het zijn... een krampje (dit idee heb ik niet) of een droom??? of...??

ja hier nog een soms dan betrekt ook alleen zijn gezichtje dan heeft hij zijn mondje zo dat het net net lijkt of hij begint te huilen dan aai hem even over het gezichtje en dan ligt hij weer vredig door te slapen.ik dacht ook dat het mischien dromen zijn of zal dat nog niet kunnen

groetjes mira en marek 6 wk

Lotte heeft dat ook, dan ga ik kijken boven en dan ligt ze nog heerlijk te slapen.
Ik denk ook niet dat het darmkrampjes zijn, want daar heeft ze voor de rest ook geen last van. Misschien doen ze het wel per ongeluk onbewust ofzo dat ze zo diep in slaap zijn. Ik heb geen idee, maar vind het wel schattig.

Liefs Lilian

Ja dat klopt echt lief, misschien zijn ze wel echt aan het dromen, ik bedoel hun moeten toch ook alle indrukken verwerken en dat zijn er volgens mij nogal veel als je zo klein bent.

Hier nog een.
Alleen ik vind het niet zo lief. Meneer ligt elke nacht te woelen, te kreunen, te steunen en te huilen. 9 van de 10 keer ligt hij gewoon, welliswaar erg onrustig, te pitten.
Meestal helpt een speentje of aai over zijn bol wel.
Als we hem laten mekkeren word hij uiteindelijk toch wel  echt wakker.

En zo gaat het dus elke nacht. De ene keer iets erger dan de andere keer.

Heb geen idee wat ik hier aan kan doen....erg vermoeiend is het wel vind ik.

Iemand tips?

ps. misschien zijn het wel krampjes want daar heeft ie opzich wel wat last van volgens mij.

ps.2 hij is nu bijna 11 weken oud.

Misschien een idee om het bedje wat strakker op te maken.
Lotte die is altijd heel erg druk met armen en benen, maar nu maak ik het bedje heel strak op met de handjes naar beneden en dekentje tot onder haar kin.
Kan ze d'r eigen niet wakker slaan en ze slaapt sneller.

Hij heeft een tijdje in de bakerzak geslapen. Inmiddels ligt hij in zijn gewone slaapzak, omdat hij het lekker vindt om op zijn handjes te sabbelen en met zijn armen helemaal omhoog (lang uitgestrekt...haha).
Als ik hem ook nog instop met een lakentje dan heeft hij binnen no-time zichzelf er onderuit gewurmt....dus dat schiet helaas niet echt op.

We zouden natuurlijk nog het echte inbakeren kunnen proberen, maar dat doe ik liever niet. Heb het idee dat ie dat echt vreselijk vind en je moet het dan toch ook weer afleren.

ps. hij gaat wel al heel vroeg naar bed +/- 18.30 en slaapt dan wel heel diep en rustig totdat wij hem wakker maken om 23.00. Pas diep in de nacht (na 1.00 uur) begint de ellende....ook vreemd dus.

Terug
Bovenaan