Lotte die krijgt haar armen er ook uit hoor, die sabbelt ook altijd op haar handjes, maar ze heeft een rustige start. Wij maken haar ook altijd wakker al er 4 tussen de voeding zit. Ze slaapt dus overdag nooit langer dan 2,5 a 3 uur. Ze krijgt altijd om 6 uur de fles en dan maak ik haar 's avonds altijd wakker voor de laatste fles uiterlijk half 11 anders heeft ze denk ik genoeg geslapen en wil ze 's nachts niet meer.
Overdag is ze meestal niet langer dan 1 uur beneden (incl. voeding) zodra ze begint te gapen of in de oogjes wrijft ga ik naar boven en verschoon haar luier en leg haar wakker in bed, meestal huilt ze even maar weet dat ze moet slapen en gaat ze ook slapen.
Als ze tussendoor wakker wordt en een beetje huilt maar niet dramatisch laat ik haar liggen en valt ze vanzelf weer in slaap.
Overdag is ze meestal niet langer dan 1 uur beneden (incl. voeding) zodra ze begint te gapen of in de oogjes wrijft ga ik naar boven en verschoon haar luier en leg haar wakker in bed, meestal huilt ze even maar weet dat ze moet slapen en gaat ze ook slapen.
Als ze tussendoor wakker wordt en een beetje huilt maar niet dramatisch laat ik haar liggen en valt ze vanzelf weer in slaap.