Huiluurtje

Hoi, onze middelste heeft ook heel erg veel gehuild. De enige echte oplossing voor ons is de draagzak geweest. zo had ik mijn handen vrij en zij was heerlijk stil! Ook tijdens het aardappelschillen bv. had ik haar bij me. Dit heeft ons door het eerste jaar geholpen.
Ik wens je sterke!!
 
Hoi, de draagzak helpt bij ons inderdaad ook prima. Maar als wij gaan eten zetten we ons zoontje in de swing om te schommelen. Dan is hij zeker een half uurtje zoet. Precies lang genoeg om even rustig te kunnen eten.
 
hallo,
ik heb een tweelingmeisjes van 10 weken. in het begin huilden ze van 7 uur 's avonds tot 11 uur 's avonds. dan liepen mijn man en ik de hele avond met een kind. dan dachten we : hebben ze honger of krampjes? toen werden ze om de beurd onrustig na de nachtvoeding en zaten we een uur met een kind beneden. toen werdt het ook overdag veel huilen erbij.ik raakte steeds vermoeider en bijna overspannen want ik kwam nergens meer aan toe. ik heb ook nog 2 zoons van 8 en 6. weg regelmaat en ritme. ik zag dat ze gewoon heel moe waren. ik geef ook nog borstvoeding en wilde daar perse mee doorgaan want ik geloof niet in geen voeding erin heeben omdat ze gewoon goed groeien. uiteindelijk ben ik bij een ostheopaat terecht gekomen en ben gaan inbakeren. je weet wel met de armen langs het lijf en in 2 doeken strak gewikkeld.een verademing . ze werden er rustig van. ik kreeg weer het ritme terug. ik ben veel gaan lezen en het is gewoon zo dat een baby met verschonen en voeden en even knuffelen na 3 kwartier á een uur weer moe is ook al lijkt het nog erg wakker. ik was dus gewoon bezig in een neerwaarste spiraal. dus hoe meer ik aan het huolen ging doen hoe meer prikkels de baby"s kregen hoe vermoeider ze werden en hoe onrustiger ze gingen slapen zodat ze ook steeds korter sliepen. nu kan ik ze gewoon wakker wegleggen ( wat heel belangrijk is ) en slapen ze steeds meer.
groetjes anita
 
Idd Anita,

Ik kan ook iedereen het boek van Ria Blom aanraden. Ze heeft er meerdere geschreven ik heb 'regelmaat en inbakeren voorkomen van onrust en huilen'. Echt het heeft mijn leven met mijn zoon veranderd, ik heb weer zeeen van tijd over terwijl ik voorheen constant met hem op de arm liep om hem maar rustig te houden. Huiluurtjes bestaan sindsdien niet meer.
Succes!!
 
Ik heb net mijn dochter van vijf maanden op bed gelegd, was constant aan het gapen en alweer twee uur wakker. Ze huilt nu erg en ik heb dus even afleiding nodig. Hoe lang laten jullie je kind huilen? En als je er dan naar toe gaat, pak je het dan op of niet? BVD! Marieke
 
e heeft een kwartier hysterisch liggen huilen, werd er schor van. Haar hele matrasje is nat van de tranen. Haar speen hielp niet, even vasthouden niet, tja, wat moet je dan nog? Van twee tot drie slaapt ze wel gewoon in, daarna dus niet meer. Ik vind het wel een lange ruk hoor van drie tot zeven! Bedankt voor jullie luisterend oor!
 
Terug
Bovenaan