huiluurtje???

ik word er gestoord van!!!!!!!!!
niks is goed,en hier duurd het geen uurtje maar 2 uur of zo!!! vanmorgen op cb zeiden ze dat dit nog weinig was...nou mijn god..kan daar echt niet tegen

hier gaat het precies zo de laatste dagen.
en dan met van die hele harde uithalen er tussendoor waarvan je oren gaan piepen.
wat doe jij dan als de kleine dat zo lang vol houd?

van alles!!! maar wat we absoluut niet doen is hem zo maar laten liggen. ook al is er niks goed we zijn wel in zijn buurt of houden hem vast. ik ben ervan overtuigd dat zomaar laten liggen ook niet goed is.
ook al lijkt (ook mij ) dit wel is de fijnste oplossing!

wij zijn ook altijd in de buurt of houden haar vast.
het rare is dat ze stil word als we haar een poosje vast hebben.
ze valt dan zelfs wel eens in slaap.
maar het vervelende is dat dat huiluurtje bij haar vaak 's nachts is.
sterkte gewenst en laten we hopen dat het gauw minder word.

hee hee dames...
ik heb er hier geen last van ... maar wilde jullie wel een tip geven zeker als de rustig worden als ze bij jullie zijn.. en je toch wat wil doen...
ik heb onze klein man eigenlijk heel de dag bij me... heel soms ligt die te slapen in de wandelwagen... en verder heb ik hem in de draagdoek-- ik gebruik deze metode en kan het zo uuren vol houden!!!
http://www.youtube.com/watch?v=cTR0ea02J9w

heel veel succes!!!

Ons mannetje kan er de laatste 2 weken ook wat van! Nu heeft het ook te maken met buikkrampjes, maar vind het zo zielig voor hem... En zelf wordt je er na een tijdje ook behoorlijk gek van! Wat is er en wat kan ik doen om je te helpen, denk ik dan alleen maar. Soms laat ik hem eventjes liggen omdat hij af en toe ook flink moppert voordat hij in slaap valt, maarbijna altijd pak ik hem bij me. Vaak is hij wel te troosten met mijn pink en op en neer wiegen, maar dat hou je ook geen uren vol.

Het hoort erbij. Het is onrust in het hoofdje. Ze hebben de hele dag zoveel prikkels gehad en die moeten ze verwerken. Denk maar eens aan het feit dat je zelf ook moeilijk de slaap kunt vatten als je een vergadering hebt gehad of hebt gewerkt 's avonds en direct moet gaan slapen. dan lig ik wel wakker tot 2 uur hoor. Baby's moeten zo wennen aan het leven buiten de baarmoeder dat ze heel snel oververmoeid zijn en zo onrustig zijn dat ze de slaap niet meer kunnen vatten.

Onze Sven (nu 12 weken) heeft het ook nog rond etenstijd en soms nog in de vroege avond. Gek werden we er van. Hij had het in het begin zelfs de hele avond. Wij hebben hem toen op een gegeven moment wel in zijn bedje gelegd en dan elke 10 minuten troosten en een speentje geven. We merkten dat hij toen na een paar keer vanzelf ging slapen. We merkten dat vanaf dat moment de huiluurtjes 's avonds ook minder werden. De hele tijd ermee op je arm is ook vermoeiend voor zulke kleintjes hoor. En zorg voor prikkelvermindering. Hard geluid van de tv kan al een te grote prikkel zijn voor onze ukkies. Rust... rust... heel belangrijk.

Gelukkig gaat het over. Sven is nu 12 weken en het is echt een stuk minder. Over het algemeen gaat ie na 8 uur heerlijk slapen.Onrust rond etenstijd is er nog wel, maar als hij op dat moment na 2 keer 10 minuten huilen niet gaat slapen, leggen we m beneden in de wipper. Hij wil gewoon overal graag bij zijn.

maar goed.... zenuwslopend is het wel. Pff... ik zet in die 10 minuten dat wij hem laten huilen wel de babyfoon van het geluid af. Dan is het niet zo indringend. Maar is sta ook nog wel eens huilend bij zijn bedje. Je denkt toch dat er wat is, niet?

Sterkte ermee.... het duurt nog even voordat het over is... maar er komt echt een einde aan hoor!

hier werkt wandelen erg goed, alleen jammer dat het nu zo'n slecht weer is. En van de week kregen we Sem ook niet stil, toch hebben we hem maar in bed gelegd en hij was gelijk stil. Blijkbaar kunnen ze dus ook huilen als ze juist naar bed willen....
En ik heb ook ergens gelezen dat ze bij moeder juist erg onrustig worden omdat ze dan de borsten ruiken en daar juist meer onrustiger van worden.

Terug
Bovenaan