huiluurtjes

Hoi,


wat een heerlijke cliches allemaal. Sigrid is nu 9 maanden en ook ik heb dit allemaal met haar doorgemaakt. Hoe verschillend kindjes ook van elkaar zijn, ze maken allemaal wel bijna hetzelfde door. Geweldig!!
Voor jou natuurlijk niet, want jij zit nu met een huilend kind. En dat is niet leuk. Toen Sigrid rond de 3/4 maanden zat had zij er ook erg veel last van. Zodra ze op bed ging, was het brullen. Maar geloof me, het gaat over. De kracht zit hem in jezelf. Dat wanneer je kindje huilt, het gewoon even te laten huilen. Ik  ging in het begin natuurlijk wel na 10 min. even kijken. Maar als ik door had dat er echt niets was om van te huilen, deed ik dat niet meer.  Ik heb soms meer dan een uur naar gehuil zitten luisteren. Ik zette dan ook wel eens de babyfoon uit en de TV wat harder. Zolang ik het maar niet hoorde. Vaak ebte het dan langzaam weg. Als het dan helemaal rustig was in haar kamertje, ging ik uiteraard wel kijken hoe ze lag en of ze nog ademde.... Dit heeft wel geholpen, want binnen 2 weken was het redelijk over. Dus gewoon doorzetten. Heel veel succes...

Liefs,

Petra
 
god zeg, ik dacht dat ik de enige was..gelukkig niet! mijn dochtertje johna van 12 weken huilt al een week of zes tussen 16.00 en 18.00 je kunt doen wat je wilt maar niks helpt! overdag is het een heel lief kind dat erg veel en naar iedereen lacht maar tussen 4 en 5 's middags is het een heel ander kindje. ik laat haar inderdaad ook gewoon even huilen en dan valt ze vanzelf in slaap. soms na een kwartier maar soms ook na 3 kwartier. dan valt ze rond een uur of 6 's avonds in slaap en slaapt tot de volgende ochtend 8 uur. uiteraard wek ik haar voor haar flesjes. in het begin dacht ik dat ze iets had, pijn of zo en dat ze daarom hulide. maar nu weet ik wel beter. overdag hulit ze helemaal niet dus moet ze het op een gegeven moment kwijt. succes allemaal :)
 
Terug
Bovenaan