Huis kindvriendelijk ????????

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal.
nou het is alweer een tijdje geleden maar mijn ventje is erg ziek geweest maar goddank is hij weer beter.
En GROOT nieuws Danny kan kruipen  zo ineens haha ik wist niet wat ik zag echt super trots.
Nu is dus de volgende fase aan gebroken alles omlaag, zijn bedje zijn box, Ik ben al op handen en knieen gaan kruipen om de stopcontacten kind vriendelijk te maken.
Heeft iemand nog ideeen waar ik op kan letten om het huis kind vriendelijk te maken ik heb ook zn idee dat het nu wel heel erg snel gaat en dat Danny loopt voor ik er erg in heb hihhi.
Dus tips zijn weer welkom
Oja even iets leuks en anders in tijd van crisis heb ik een vast contract gekegen ook fijn toch?
Groetjes Kim en Danny

Hoi Kim,

Gefeliciteerd met je vaste  contract! Dat is superfijn!

En leuk dat Danny kan kruipen. Hoe oud is jullie ventje?

Een tip nog: kamerplanten en glaswerk omhoog zetten. Ik heb altijd wel wat dingen ook gewoon laten staan waar ze vanaf moeten blijven. Maar die kunnen niet zomaar kapot, en als ze kapot vallen liggen er geen scherpe scherven op de grond.

Verder heb ik zo gauw geen tips die ik nu kan bedenken.

Groetjes,
Susan

Hoi

Ja daar had ik nog niet aan gedacht stom he.
De brokkjes van de hond zijn ook van plaats veranderd, heel zielig de hond is steeds haar bakje kwijt.
Danny is trouwens 7.5 maand hij is van 03-08-08
Ik ben zo trots op hem wat hij al kan hij heeft al 4 tandjes en kruipt en stuiterd zijn hele bedje rond haha het gaat echt heel snel.
Maar als je nog wat te binnen schiet hoor ik het graag

Groetjes Kim en Danny

hoi hoi,
jullie knulletje is inderdaad erg rap zeg! super! haha.
wij hebben een kast waarvan de onderste planken open zijn. die hebben we leeggeruimd. verder moet je gewoon naar de kleine kijken en dan zie je vanzelf wat er allemaal nog weg moet. hier vinden ze na 3 weken nogsteeds dingen die weg moeten.
vergeet niet de stekkerdozen omhoog te plaatsen.... die zijn erg interessant, zeker wegens dat rode knopje...

geniet ervan!!
groetjes,
Petra

Hallo
Ja het is nog niet dat hij de hele kamer rond gaat he.
Hij kruipt ongeveer een meter of 2 en dan is het rust dit trouwens ook op slakken tempo hihi. Maar......... het begin is gemaakt
Mijn man heeft zijn enkelbanden afgescheurt dus is "'ziek"' thuis en kan nu veel met Danny oefenen en dit is geweldig om te zien hoe hij zn eerste kruipje zet.
Hij is ook een flinke vent en schijnt met veel dingetjes snel te zijn dat hij al 4 tandjes heeft de eerste kwam door was hij 5 mnd en dat hij kan zitten sinds dat hij 6 mnd is.
volgens mij en wat ik hier lees is dit normaal?
maar ja ben super trots uiterraard
Kus Kim en Danny

Haha, maar dat verandert snel genoeg hoor! Hier gingen ze met binnen 2 dagen van teigeren over tot 100% kruipen.  dat teigeren deden ze wel al 2 weekjes. gng ook in een aardig tempo.
het blijft een leuk gezicht. ik zit nogsteeds met een grote troste glimlach te kijken hoe ze samen rond racen. ze kruipen ook vaak gewoon over elkaar heen waar de onderste natuurlijk helemaal niet blij mee is. whaha. maar je komt er snel genoeg achter wat nog meer weg moet.
vrienden van ons hadden een knulletje die bij de geboorte 5150 gr woog. een reusje dus. en hij kan ook veel dingen erg vroeg. kon al heel snel zitten etc. dat heeft misschien toch wat met de grote van de spieren ofzo te maken.

geniet ervan!!! ik kan zo genieten om mijn vriend met de meisjes te zien oefenen. nu is hij bezig ze te leren hun neus te snuiten (tja je moet toch wat als ze weer verkouden zijn). Whaha.

hoi kim

ons mannetje is van 1-8-08 en kruipt ook al een paar weken,
hij heeft al op de kop in de krantenbak gelegen en alle snoeren vind hij ook geweldig,
ook heb ik een dochtertje van 6 jaar en die moet nu alle kleine spulletjes na het spelen goed opbergen in de kast,
wel even weer wennnen,
verder haal ik ook niet alles weg je moet ook ergens met ze heen kunnen gaan zonder dat ze bij een ander het hele huis verbouwen,

succes ermee.

Hiiii gefeliciteerd met je baan en je ventje!!!

Ik kan me voorstellen dat je supertrots bent! Sophia kruipt nog niet dus ik kan je geen advies geven uit ervaring, maar heb je al gedacht aan schoonmaakmiddelen die misschien omhoog moeten? Ramen waar hij bij zou kunnen (en uit zou kunnen vallen ofzo? Daar heb je speciale spullen voor bij de gamma enzo) Uhm misschien van die strips voor de deuren dat je geen vingertjes tussen de deur krijgt? Touwtjes van luxaflex? Haahaa nou je ziet het, ik zie genoeg beren op de weg!!!

xxxx

Terug
Bovenaan