Huis kindvriendelijk ????????

Heey kim

Gefeliciteerd!!
En leuk he als je kleintje ineens wat nieuw kan! Wat ben je dan trots!

Celeno kan ineens de laatjes onder de televisie opendoen
Toen bedacht ik me ook hetzelfde als jij...
Het huis kindvriendelijk maken.
Hij kan nog niet kruipen, maar zich wel verplaatsen.. dus dat zal wel niet lang meer duren..
Maar ik geloof dat er al zoveel genoemd is.. en straks krijg je deuren die ze openkrijgen

Succes!

xx

btw, ik weet niet of iedereen dit doet, maar mijn zus heeft toen haar zoontje ging lopen allen deurkrukken verticaal gemaakt, dan kon hij ig een aantal maanden niet zelf de deur opendoen! Maarja uiteindelijk kunnen ze daar ook bij... :D

Hoi dames

Nou bedank voor jullie tips ik ga vandaag aan de slag bij de gamma en met een hamer en nog meer van dat spul het huis verbouwen.
Ja ik wil ht ook geen fort knox van maken he hij moet dan ook gaan leren dat er zo mama spulletjes zijn en Danny spulletjes.
Oja we zijn gister ook naar het cb geweest hij doet het nog steeds super.
We moesten alleen iets aan zijn voedings patroon veranderen dus de laatste fles van 22.00 laten vervallen en da iets later naar bed doen dat hij door slaapt dus wij dat gister geprobeert en.................................jawel meneer sliep door geweldig he.
Hij heeft wat nachten ervoor slecht geslapen dan was hij om 04.00 wakker en wilde niet meer slapen alleen bij mij op schoot nu schijnt dit veel voor te komen bij kleintjes van 7 tot 9 maanden iemand eenig idee hoelang zoiets kan duren?
vannacht ging het goed dus ik heb ook een beetje bij geslapen maar errug vermoeiend.
Ja tips zijn weer welkom hihi.
Groetjes allemaal en  van Kim en Danny

Hi!

Sophie is vandaag begonnen met teigeren dus ik lees even mee! Ze gaat nu nog niet zo snel maar dat verandert waarschijnlijk snel... Buiten de dingen die al genoemd zijn ga ik straks ook maar de sleutels van de kast halen en mooie boeken, waarvan ik liever niet heb dat Sophie ze "leest" wat hoger zetten. Dan mogen haar eigen boeken op de onderste plank, daarmee mag ze doen wat ze wil!

hoi,

heb ook eens een rondje huis gedaan, maar hoef eigelijk niet zo veel, of zie ik de gevaren niet..snoeren en stekkers zitten hoog of veilig achter de plinten. losse dingen heb ik niet op de vloer..heb grove meubels met weinig uitsteksels e.d sommige laden kunnen open ja, maar zover is ze nog niet..als ze over de grond tijgert dan doe ik wel de deuren dicht anders gaat ze met der vingers er onder..wel gaan we van het weekend traphekjes kopen, want ze gaat ineens heel had tijgeren..en is binnen 10 sec het hele huis door..als ze kasten of laden gaat openen zien we wel weer verder...
het gaat zo hard he...zucht...

gr. bambi
mama van Lois 10-07-08

Hoi!!

Ja, leuk als ze beginnen te kruipen. Zorg er in ieder geval voor dat er geen gevaarlijke dingen voor het grijpen liggen. Ook geen klein speelgoed van een ouder kind. Zorg ervoor dat je traphekjes hebt!! Als ze eenmaal kruipen, begint het klauteren ook snel. Doe wat betreft beveiliging waar je je goed bij voelt, maar ik heb nooit haakjes op kastjes gedaan en de schoonmaakmiddelen staan ook nog gewoon in het gootsteenkastje. Mijn oudste twee vinden dit niet eens interessant en weten inmiddels ook dat ze hier niet aan mogen komen. Uiteraard komen er wel kasthaakjes als de jongste mobieler wordt en er niet af kan blijven!! Het enige wat wij dus hebben zijn, stopcontactafdekplaatsjes (mooi scrablle woord), traphekjes en de kaarsjes staan inmiddels al een paar jaar niet meer op tafel , maar een stuk hoger op het dressoir.

Groetjes,
Paula

Terug
Bovenaan