huis ziekenhuis?borst fles?

aangezien ik lekker:( in me bed hang ,was ik even nieuwschierig

willen jullie thuis of ziekenhuis? en waarom?
en fles of borst? en waarom?

Ik wil eigenlijk wel thuis ,bij me oudste wou ik in ziekenhuis ,kwam daar aan en me ween stopte du knip weeeopwekkers en vacuum
bij me 2de wilde ik ook ziekenhuis ,maar vk kwam en mocht naar ziekenhuis ,maar ik wou niet meer dus thuis geboren ,dus nu denk ik ,ik Denk thuis

Fles ,borst allebei geprobeerd ,maar ik kan niet tegen als iemand aan me tepel zit aarrrrggggg ,verschrikkelijk

Ik hoop op een thuisbevalling net als bij mijn zoontje, maar als het niet safe is is het ziekenhuis ook prima.

Flesvoeding, bij m'n zoontje was borstvoeding een drama. Ik wil dit keer genieten en niet weer het verdriet en de spanning ervaren, dus we gaan voor fles.

Liefs grote broer

Ik beval in het ziekenhuis, dit doordat ik zwangerschapsdiabete's heb. Als ik de keus had gehad, was het het kraamhotel geworden! Maar vind het ziekenhuis ook wel een veilig idee :)

Ik wil graag borstvoeding gaan geven, dus ben dan ook benieuwd of dit gaat lukken!

Liefs!

Ik moet in het ziekenhuis bevallen omdat ik bij vorige bevalling erg vloeide... dus word er een waakinfuus gedaan.. en dit keer wil ik weer proberen borstvoeding te gaan geven.. benieuwd of het lukt..

Ik wil het liefst thuis bevallen lijkt me zo fijn in mn eigen omgeving maar als het nodig zou zijn dat ik naar het ziekenhuis moet is dat ook geen probleem.
En ik wil graag borstvoeding geven.
Het is mijn eerste kindje dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Gr Vi

Hoi hoi,

ik gebruik bloedverdunners en de eerste was een rampbevalling (uiteindelijk keizersnee) dus moet naar het ziekenhuis, ook een nachtje blijven... (op zich niet zo erg aangezien we hier nog 2 ukkies rond hebben lopen)
Ik hoop heel erg dat ook bij nummertje 3 de borstvoeding gaat lukken. De oudste 2 krijgen nog steeds voor het slapen gaan dus als het kindje het kan zou het moeten lukken...

groetjes Natasja

Ik wil graag thuis bevallen, het zh is in de buurt dus mocht het medisch gezien noodzakelijk zijn dan zijn we er ook zo. Ik heb helemaal niks met ziekenhuizen, artsen en alles wat daar bij hoord:)
Dus als het niet hoeft dan liever thuis in mijn eigen omgeving.

Ook wil ik graag borstvoeding geven, weet niet of het gaat lukken.. mocht het niet lukken dan stappen we over op de fles.. ook goed.

En Mellie1980 ben je gewoon lekker aan het relaxen op bed of ziek?

Terug
Bovenaan