huis ziekenhuis?borst fles?

Ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm 2 ling en een stuitligging.

Ik heb bij mijn oudste dochters zelf voeding gegeven maar heb nu bewust gekozen voor flesvoeding eigenlijkom m'n energie een beetje te sparen.

Succes allemaal!

jtje lekker verschillend allemaal ,toch mooi als je zo zelf kan kiezen ,en als het lukt natuurlijk.....
natasja knap zeg ,ook nog 2 oudste voeden ....

bed voelt het fijnste voor mij ,krampen en stekende pijnen ,en nu oudste 2 even onder de pannen zijn kan het ook:)

nou meiden ,nog paar weekjes voor demeeste suc6

Ik ga wederom voor een thuis bevalling heerlijk om onder je eigen douche te staan en dan lekker je eigen schone bedje in te duiken. In alle rust met je eigen dingen om je heen. en geen nummertje zijn.

Ook ga ik wederom proberen borstvoeding te geven Dit is bij de eerste 2 mislukt dus 3 maal is scheepsrechts...hoop ik en anders heb ik al een pak poedermelk in huis staan en stap ik zo over op de fles.

Maar goed de kleine moet nog even blijven zitten tot vrijdag as..dan ben ik 37 wk zwanger en mag ik thuis bevallen :) Maar bent goed zat kan nauwelijks meer lopen van de spierpijn van de vele vele harde buiken.
liefs

Hoi,

Ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm medicijngebruik, de baby en ik zijn de eerst 48 uur zo wie zo in het ziekenhuis omdat de kleine geobserveert moet worden.
En ook flesvoeding ivm medicijnen gebruik.

Sterkte allemaal met de laatste loodjes
Diana

Hey

Onze wens was bevallen in het ziekenhuis, het is de eerste en in Haarlem heb je van die geweldige kraamsuites mag je partner lekker bij je en het zijn net kleine hotelkamers.
Nu met kind in stuit moet ik waarschijnlijk ook gewoon echt naar het ziekenhuis.

Borstvoeding dit omdat ik er zelf 14 maanden van heb mogen groot worden. En ik nog steeds denk dat het geven van borstvoeding het beste is wat je je kindje kan geven en ook iets heel speciaals is tussen mama en kind als het gaat om hechting.
Maar nogmaals ik vind dat het niet ten kosten moet gaan van alles. Het kindje moet goed eten en het is niet belangrijk dat ik perse kan voeden.

liefs

Thuisbevallen als alles goed gaat, van mijn dochter ook thuis bevallen, vond het heerlijk om het samen met m'n man te doen.

Borstvoeding, ging na wat opstartproblemen vorige keer ook prima, kijk er nu al naar uit.

Succes met de laatste loodjes!

Wilde Kraamhotel, wordt nu wrs ziekenhuis ivm inleiden..

Borstvoeding, heel graag, vind het geweldig, mits ze niet gaan zeggen..."zolang je BV geeft kunnen we de kies er niet uithalen!!" dan wordt het heel snel een voorraadje kolven of de fles!!!

Omdat het voor mij mijn eerste kindje is wil ik graag in het ziekenhuis bevallen (gewoon voor een veilig gevoel) Ik wil zeker borstvoeding proberen, maar als het niet lukt gaat de kleine gewoon aan de fles hoor.

Terug
Bovenaan